2014-05-05, 00:13
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrkela64
Obs!!
Du skapade kontot feb 2014, inlägg ca 280, alla pro-ukrainska eller?? Så du klagar...
En till fridaynightout 711 inlägg, alla pro-ukrainska, luktar propaganda...
Nej, nej ni bara råkade komma hit, eller?

Oj det blev lite fel nu.

Korrekt iakttagelse! Vissa får lön för att vara enögda dyngspridare i forumet! Exakt som i USA armé... Som har en militär gren som endast håller på med detta!

---------------------------------------------------------------------------------
För övrigt anser jag att Carl Bildt bör omgående tvångsmedicineras, så han inte får chansen till att starta ett tredje världskrig!!!!!!
Senast redigerad av naturtvål 2014-05-05 kl. 00:33.
2014-05-05, 00:44
Medlem
jourDDptds avatar
Citat:
Obs!!
Du skapade kontot feb 2014, inlägg ca 280, alla pro-ukrainska eller?? Så du klagar...
En till fridaynightout 711 inlägg, alla pro-ukrainska, luktar propaganda...
Nej, nej ni bara råkade komma hit, eller?

Är det något konstigt med att vara pro-ukrainsk i dessa tider. Funderar jag en lång stund på ordet pro-ukrainsk så innebär det väl att vara för staten Ukraina med alla dess invånare i. Vad jag vet är det bara en stat som tycker sig stå över Ukraina och man undrar vilken rätt de tar sig det?
2014-05-05, 00:56
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourDDptd
Är det något konstigt med att vara pro-ukrainsk i dessa tider. Funderar jag en lång stund på ordet pro-ukrainsk så innebär det väl att vara för staten Ukraina med alla dess invånare i. Vad jag vet är det bara en stat som tycker sig stå över Ukraina och man undrar vilken rätt de tar sig det?

Det är USA/ EU du menar nu?

Lite svårt att se var denna konstellation slutar och var den andra börjar?

Men helt korrekt ändå, med vilket rätt övertar man styret i andra länder och tvingar sedan in dom i ett ekonomiskt norrmalmsdrama. M.a.o bli bitchar till IMF som många övriga i EU???
2014-05-05, 00:58
Medlem
jourDDptds avatar
Tänkte på liknelser. Här kommer en som jag inte tror Putin älskare gillar. Varken Stalin eller Hitler hade någon som helst opposition att ta hänsyn till (de hade redan gjort sig av med den). Putin har han någon opposition inne i Ryssland. Främst i duman funderar jag på varför det inte finns någon kraftfull opposition? Varför har han inte det?
Medlem
LFEs avatar
Vem bryr sig för i helvete. Sluta göra narr av ett lands ofantligt svåra situation och krig genom att precis som vissa gör i Syrien tråden skriva och bete er som om två olika fotbollslag spelar. Diskutera och bilda er. Inget är svart eller vitt här. Fan.
Bannlyst
Citat:

Men.., alla vill inte vara i samma båt...
Vi säger så... typ minst 51% röstade på han J, nu skiter Kiev i de.., och KRIG kommer, enkelt...
2014-05-05, 01:01
Medlem
jourDDptds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Det är USA/ EU du menar nu?

Lite svårt att se var denna konstellation slutar och var den andra börjar?

Men helt korrekt ändå, med vilket rätt övertar man styret i andra länder och tvingar sedan in dom i ett ekonomiskt norrmalmsdrama. M.a.o bli bitchar till IMF som många övriga i EU???

Tror varken Polen, Estland, Lettland, Litauen ser några som helst problem med att vara "bitchar" till EU om nu detta "bitchiga" antagande skulle stämma. Varför har de inga problem med det? För de tjänar mycket på det. Samma sak gäller Ukraina och många Ukrainare har förstått detta och vill närmar sig EU. Tycker du inte de skall få bestämma detta själva?
2014-05-05, 01:01
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Tänkte på liknelser. Här kommer en som jag inte tror Putin älskare gillar. Varken Stalin eller Hitler hade någon som helst opposition att ta hänsyn till (de hade redan gjort sig av med den). Putin har han någon opposition inne i Ryssland. Främst i duman funderar jag på varför det inte finns någon kraftfull opposition? Varför har han inte det?

Undrar du samma sak om vår egen riksdag angående en fungerande opposition mot EU????? Hur blev det så tyst.......?
2014-05-05, 01:02
Medlem
jourDDptds avatar
Citat:
Men.., alla vill inte vara i samma båt...
Vi säger så... typ minst 51% röstade på han J, nu skiter Kiev i de.., och KRIG kommer, enkelt...

Det var J som började kriga .... minns 100 talet ihjälskjutna på majdan
2014-05-05, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Vem bryr sig för i helvete. Sluta göra narr av ett lands ofantligt svåra situation och krig genom att precis som vissa gör i Syrien tråden skriva och bete er som om två olika fotbollslag skriver. Diskutera och bilda er. Inget är svart eller vitt här. Fan.
Men det är precis så SVART och VITT. GRÅ försvann i februari, många som skrev på... tom EU
2014-05-05, 01:05
Bannlyst
Citat:
Tror varken Polen, Estland, Lettland, Litauen ser några som helst problem med att vara "bitchar" till EU om nu detta "bitchiga" antagande skulle stämma. Varför har de inga problem med det? För de tjänar mycket på det. Samma sak gäller Ukraina och många Ukrainare har förstått detta och vill närmar sig EU. Tycker du inte de skall få bestämma detta själva?

Bestämma själva?? Sist de röstade van Viktor Janukovytj.
2014-05-05, 01:06
Medlem
jourDDptds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Undrar du samma sak om vår egen riksdag angående en fungerande opposition mot EU????? Hur blev det så tyst.......?

Supersossen Leif paddan Pagrotsky skrek för full hals att vi inte skulle närma oss EU eller hur? Vem som får hänga på det tåget när han/hon vill utan fara för eget liv. Men det fungerar inte lika bra i närheten av Kreml. Varför då tror du?

För att Putin mannen skickar sina spetsnaz bitchar efter dig. Just nu står det minst 50000 utanför Ukraina och gud vet hur många som redan korsat gränsen redan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in