Citat:
Ursprungligen postat av
Seisma
"
Vilken typ av korruption eller faktorer har man tagit hänsyn till, enligt din "utforskning"? När blev din egen religion vetenskap "religiöst dravel"? Det blir en omöjlig fråga att svara på för dig, eftersom du tydligen inte förstår din egen religion. Men börja med att svara på den första frågan, lite mer utförligt?

Brukar du låta bli att svara på frågan när du postar? Jag gav dig vanliga enkla ja nej alternativ och inte ens det lyckades du försöka ge dig ett svar på? Mao håller du med mig i sak. Du vet att du skulle få 1000 mothugg här på flashback om du påstod motsatsen.
1) Vi börjar från början (ditt inlägg
(FB) Situationen i Ukraina just nu. )
2) Du påstod att väst står för dekadens och korruption
3) Jag angav mätpunkter för att styrka eller avfärda ditt påstående
4) Om Polen har mera korruption och dekadens än Ukraina borde Polen ha sämre ekonomi. Polen har bättre ekonomi än Ukraina. Trots att Putin aktivt "hjälper" och har "hjälpt" Ukraina genom åren

märkligt
5) Vi tar nu Estland likadant där. De har bättre ekonomi än Ukraina och därmed mindre korruption
6) Vi tar Ungern och likadant där. De har bättre ekonomi än Ukraina och därmed mindre korruption
7) Ditt påstående om Ukrainas korruption skulle bli än värre med västvärldens hjälp är direkt FALSKT!
8) Du vägrade bemöta med sakliga argument. Du använde inga argument alls vilket än mer styrker att ditt påstående är falskt och mina uppställda argument mera riktiga än dina
Det är inte lätt att vilja ha fel hur mycket du än försöker