Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Var har du läst det? Jag har läst att det är de ryska terroristernas anfall mot de i det heroiska ukrainska försvaret som orsakade ännu fler ukrainska dödsoffer. Allt på grund av kreml-maffians fascistiska drömmar om "nya ryssland".
Det kan ha varit så. Jag vet faktiskt inte, och inte du heller. Hemskt är det oavsett
Citat:
Varför gillar förresten ni invandringskritiska det "nya ryssland"? Ser ni det som ett drömrike och därav stödet för den ryska invasionen?
Det sker ingen rysk invasion i Ukraina, bara i ditt huvud. Däremot invaderade de själlösa globalisterna Ukraina genom att kuppa till sig makten. Allt med USA's godkännande och finansiering. Och nu råder det inbördeskrig i landet tack vare det.
Jag har varit intresserad av politik i snart 20 års tid. På 20 år hinner man lära sig ett och annat. Om man analyserar politiken sedan andra världskriget till dags datum upptäcker man ganska fort hur mycket skit dessa själlösa globalister har ställt till det för oskyldiga människor, - gång på gång på gång. Det är en evig cykel av djävulsk ondska.
Citat:
Eller är det hopp om utrotning av judar eller är det bara det vanliga hatet mot USA? Vad hos fascisten Putin gör att ni stödjer hans invasion av Ukraina så att ni känner att ni måste ljuga å hans vägnar?
Jag vet inte så mycket om judehatet i Ukraina eller Ryssland, men det lär inte ha minskat efter kuppen direkt. Hela den tillsatta ledningen har starka kopplingar till judendomen, oligarkin och IMF. Sedan vet jag inte varför du är så mån om just judarna i denna konflikt!? Är det speciellt synd om just dom tycker du? Varför är du inte orolig över tatarerna, ungrarna, rumänerna eller moldaverna?
Jag stödjer den rysktalande minoritetens rätt att till självbestämmelse efter den illegala kuppen, det är allt. Dom vill inte tillhöra Kuppokraina.