2014-05-08, 18:59
Medlem
alexkiings avatar
Säger bara
Och åker till nederländerna så snart jag kan.
Citera
2014-05-08, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse92
Ha! Fan vad sjukt. Kan någon här hjälpa mig nu. Steg för steg, hur går jag tillväga?
Du är ett skolexempel på någon som definitivt inte borde göra det. Om ditt missbruk av cannabis gör dig så jävla korkad att du inte själv klarar av att ta reda på hur du ska gå tillväga för att få röka cannabis så är du då fan inte någon som förtjänar det privilegiet.

Detta är hur som helst ett steg i rätt riktning (även om det är väldigt, väldigt små steg som tas).
Citera
2014-05-08, 20:23
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanf
Du är ett skolexempel på någon som definitivt inte borde göra det. Om ditt missbruk av cannabis gör dig så jävla korkad att du inte själv klarar av att ta reda på hur du ska gå tillväga för att få röka cannabis så är du då fan inte någon som förtjänar det privilegiet.

Detta är hur som helst ett steg i rätt riktning (även om det är väldigt, väldigt små steg som tas).
Men ursäkta min ADD... ingen ide i vilket fall som helst för min del, billigare att köpa röka i Sverige än att åka ner dit & recept hit & dit & resa hem.... jävla bök för 5 dagars konsumption.
Citera
2014-05-08, 21:03
Bannlyst
Citat:
Men ursäkta min ADD... ingen ide i vilket fall som helst för min del, billigare att köpa röka i Sverige än att åka ner dit & recept hit & dit & resa hem.... jävla bök för 5 dagars konsumption.
Visst, skyll på ADD. Eller så rycker du upp dig istället för att fortsätta leva som en nerrökt jävla nolla som gladeligen skyltar med att inte kunna någonting?
Citera
2014-05-08, 21:08
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanf
Visst, skyll på ADD. Eller så rycker du upp dig istället för att fortsätta leva som en nerrökt jävla nolla som gladeligen skyltar med att inte kunna någonting?
Ska vi gå på personangrepp nu också? Inte vet du ifall jag är någon stereotypisk "Stoner" eller ej.
Släng dig i väggen ditt vita smuts slödder... Jag lever inte som varken nolla eller en "simpleton".
Men du däremot, fan är detta för jävla stil? Attackera folk när de ställer frågor, på ett forum.?
Citera
2014-05-08, 23:37
Medlem
Detta är faktiskt lite intressant. Kan vi stoppa turister från exempelvis Colorado i tullen, som har med sig sin medicinlåda. Detta kan vara människor som inte fungerar utan cannabis, exempelvis epileptiker. Då är vi i en situation då vi diskriminerar människor med ett visst sjukdomstillstånd. Skulle man ha samma approach mot insulin skulle svenska diabetiker i princip vara fångar inom landets gränser.

Mycket lurig fråga, absolut värd att forska vidare i.

Sen skulle naturligtvis ingen åka till Holland och handla cb för 60E per gram. Då bryter man nog hellre mot lagen hemma och sparar x antal tusen kronor.
Citera
2014-05-09, 19:05
Medlem
WeedWhackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-rod
Detta är faktiskt lite intressant. Kan vi stoppa turister från exempelvis Colorado i tullen, som har med sig sin medicinlåda. Detta kan vara människor som inte fungerar utan cannabis, exempelvis epileptiker. Då är vi i en situation då vi diskriminerar människor med ett visst sjukdomstillstånd. Skulle man ha samma approach mot insulin skulle svenska diabetiker i princip vara fångar inom landets gränser.

Mycket lurig fråga, absolut värd att forska vidare i.

Sen skulle naturligtvis ingen åka till Holland och handla cb för 60E per gram. Då bryter man nog hellre mot lagen hemma och sparar x antal tusen kronor.

Nu tror jag många vill vara lagliga i och för sig.
Och själva priset är ju helt fel du nämner.
Det är alltså 8 euro per gram inklusive skatt på 6%
Citera
2014-05-09, 23:44
Avstängd
Ja vänta tills det sker i alla apotek sen har vi halva kuken inne.
Citera
2014-05-27, 15:22
Medlem
WeedWhackers avatar
*bump*
Citera
2014-05-27, 16:03
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedWhacker
*bump*
Är det verkligen tillåtet att bumpa trådar på detta viset?
Citera
2014-05-27, 16:07
Bannlyst
Citat:
Fuck the law
Citera
2014-05-27, 18:35
Medlem
WeedWhackers avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bergshamramaffian
Fuck the law

Lol, Ni båda gjorde min dag
Tack!

Självklart ska den bumpas, det är ju oerhört viktigt att få reda på om Bedrocan kan bli lagligt i Sverige.
Så att man kan få bruka Cannabis utan att anses vara kriminell och få hela livet förstört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in