2014-03-26, 21:59
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Hej.

Har ett stort problem jag vill ha hjälp med. Spelat Xbox så länge jag kan minnas men nu är det riktigt jävla illa. Spelar mestadels FIFA men slår mig själv så jävla mycket i skallen (inte psykiskt störd) när jag släpper in mål, slår sönder kontroller och har lust att slänga min laptop i golvet nu och riva sönder mitt egna skinn.

Vad fan ska jag ta mig till? Jag kan sluta spela men då har jag inget att göra.

Som mig då

Haft sönder en halv kass laptop, 2st ps3 dosor samt en iphone har fått sätta livet till närt jag har blivit förbannad pga av ett jävla ps3 spel
Citera
2014-03-26, 22:03
Medlem
ZethMalkovis avatar
hur många kontroller har fått sätta "livet" till?
åkt ut genom fönstret? blivit trampade på? slagna i något matrial, ett bord eller vägg?
Citera
2014-03-26, 23:43
Medlem
Lecros avatar
Jo jag är en dålig förlorare också! Speciellt om jag förlorar flera rundor i rad på till exempel Leugue of legends så börjar jag skälla ut mitt lag efter noter och vill bara slå sönder skärmen
Citera
2014-03-27, 00:25
Medlem
Har inget att göra skriver du, handlar det om lathet eller handikapp så du verkligen inte kan göra något annat? Jag tror det e dags att införa en spelpaus hos dig
Citera
2014-03-27, 00:37
Medlem
Pansarbabians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizquito
Rök gräs!

Den bästa lösningen! Röker du dig tokskev så lär du inte ens märka när du får ett mål emot dig.
Citera
2014-03-27, 01:07
Medlem
MaxDLs avatar
Se en bild/film av dig själv i sinnet spelar spel där du blir förjävla arg och se dig bete dig på detta sätt tills det ser komiskt ut, som om att du tittade på tv. Det viktiga är att skapa scenen i huvudet så att du reagerar komiskt till den.

Du kan även se dig ex släppa in mål i huvudet, men se dig istället för att bli arg vara coollugn. Enkel mental träning.

Good luck man!
Citera
2014-03-27, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZethMalkovi
hur många kontroller har fått sätta "livet" till?
åkt ut genom fönstret? blivit trampade på? slagna i något matrial, ett bord eller vägg?
5-6.
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Se en bild/film av dig själv i sinnet spelar spel där du blir förjävla arg och se dig bete dig på detta sätt tills det ser komiskt ut, som om att du tittade på tv. Det viktiga är att skapa scenen i huvudet så att du reagerar komiskt till den.

Du kan även se dig ex släppa in mål i huvudet, men se dig istället för att bli arg vara coollugn. Enkel mental träning.

Good luck man!
Smart! Tusen tack!
Citera
2014-03-27, 09:50
Medlem
kalkys avatar
Börja i boxning/mma.
Citera
2014-03-27, 13:00
Medlem
twisterloves avatar
Om du inte har något att göra när du inte spelar tycker jag du ska börja fundera på vilka andra problem du har förutom att du är för aggressiv när du spelar. Behöver jag ens utveckla resonemanget mer, du säger att du inte har något att göra när du inte spelar tv-spel...blir nästan både ljus och mörkrädd när jag läser något sådant.
Citera
2014-03-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twisterlove
Om du inte har något att göra när du inte spelar tycker jag du ska börja fundera på vilka andra problem du har förutom att du är för aggressiv när du spelar. Behöver jag ens utveckla resonemanget mer, du säger att du inte har något att göra när du inte spelar tv-spel...blir nästan både ljus och mörkrädd när jag läser något sådant.
Din jävla fitta. Antingen är du en sådan som har haft det så jävla enkelt under hela ditt liv men sanningen är att jag inte haft det. Om du blir ljus och mörkrädd för att jag inte kan spendera mina 2 lediga timmar på en vardag på annat än att spela eftersom jag inte är mycket för att dra ut och dra runt på stan en vardag, så kan du väl suga min kuk.
Citera
2014-03-28, 00:03
Medlem
twisterloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Din jävla fitta. Antingen är du en sådan som har haft det så jävla enkelt under hela ditt liv men sanningen är att jag inte haft det. Om du blir ljus och mörkrädd för att jag inte kan spendera mina 2 lediga timmar på en vardag på annat än att spela eftersom jag inte är mycket för att dra ut och dra runt på stan en vardag, så kan du väl suga min kuk.

Jag syftade mest på din totalt bristfälliga fantasi till att göra någon annan aktivitet i din vardag än att spela tv-spel, kan vara så enkelt att ta en promenad eller ringa en kompis.

Och sluta grina din jävla fjolla.
Citera
2014-03-28, 04:30
Medlem
ZethMalkovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twisterlove
Jag syftade mest på din totalt bristfälliga fantasi till att göra någon annan aktivitet i din vardag än att spela tv-spel, kan vara så enkelt att ta en promenad eller ringa en kompis.

Och sluta grina din jävla fjolla.

Låter mer att du som är "fjollan" här.
(FB) Psykisk självproblematik, relation till teknologi och internet - vad göra?

TS, hur känns när du spöar motståndaren då?
Du kan få spela NHL mot mig, jag suger rejält men tycker att det är kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in