2014-03-29, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zpanarn
Den stämmer. Jag begärde ut bokningsbekräftelsen (offentlig handling) från departementet och fick den som PDF på mail. Bokningen gäller bara Diana Nyman och ingen mer.

Jag tror inte på den , i så fall får de
skaffa sig nya förhandlare.
Citera
2014-03-29, 14:24
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zpanarn
Den stämmer. Jag begärde ut bokningsbekräftelsen (offentlig handling) från departementet och fick den som PDF på mail. Bokningen gäller bara Diana Nyman och ingen mer.

Mycket prat och inga bevis. Posta bevis.
Citera
2014-03-29, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerone
Jag tror inte på den , i så fall får de
skaffa sig nya förhandlare.
Och vad menar du med det?
Citera
2014-03-29, 14:27
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Jag har suttit med vid upphandling av ramavtal och vet hur det efterlevs vid enstaka beställningar. Läs tråden som sagt din lågpannade fursteslickare.
Du verkar gilla att göra bort dig . Du skulle leverera något som gav stöd för att ramavtalet inte följdes denna gång och hävdar att du själv suttit med vid upphandling av ramavtal när någon sex minuter tidigare publicerat bokningsbekräftelsen som inkluderar frukost.

Citera
2014-03-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Och vad menar du med det?

Det priset kan vilken ensam privatperson som helst få !
Citera
2014-03-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerone
Det priset kan vilken ensam privatperson som helst få !

Nix det kan man inte , och med frukost inkluderad såvida man inte är flexibel och tar datum med låg beläggning , vilket inte är möjligt för regeringskansliet som måste boka för ett visst datum.
Citera
2014-03-29, 15:04
Medlem
snafflebits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det du skriver handlar inte om detta ämne. Detta ämne handlar om Diana Nyman blev diskriminerad eller inte. Du har en vidrig människosyn som du kanske kan ge uttryck för på andra sajter.
Hon har inte blivit diskrimerad i detta fallet. Inte för att hon är zigenare, inte för att hon är kvinna, inte för att hon är sjukpensionär, inte för någonting. Hon söker tillfällen att dra rom-kortet. Sällan har det varit mer lägligt än i detta fallet. Case closed.
Citera
2014-03-29, 15:06
Medlem
Zpanarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Mycket prat och inga bevis. Posta bevis.

Inga problem. Jag lägger upp PDF:en ikväll när jag kommer hem. Tya dig lite.
Citera
2014-03-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snafflebit
Hon har inte blivit diskrimerad i detta fallet. Inte för att hon är zigenare, inte för att hon är kvinna, inte för att hon är sjukpensionär, inte för någonting. Hon söker tillfällen att dra rom-kortet. Sällan har det varit mer lägligt än i detta fallet. Case closed.

Väntar med spänning bevisning från dig..På att hon inte blivit diskriminerad och på att hon söker tillfällen för att dra rom-kortet. Berätta mer....
Citera
2014-03-29, 15:44
Medlem
snafflebits avatar
Citat:
Väntar med spänning bevisning från dig..På att hon inte blivit diskriminerad och på att hon söker tillfällen för att dra rom-kortet. Berätta mer....
Du behöver bara se till de tillfällen hon dragit rom-kortet tidigare. Dessvärre lär sanningen om Sheraton inte nå de allmänna kanalerna utan du får dra dina egna slutsatser av fakta kring hennes person. Pruttkudden har levererat den sanning som finns att tillgå.
Citera
2014-03-29, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snafflebit
Du behöver bara se till de tillfällen hon dragit rom-kortet tidigare. Dessvärre lär sanningen om Sheraton inte nå de allmänna kanalerna utan du får dra dina egna slutsatser av fakta kring hennes person. Pruttkudden har levererat den sanning som finns att tillgå.

Berätta mer om de tillfällen där Diana Nyman dragit ''rom-kortet'' och länka gärna. Hittills finns det ingen som kunnat bevisa att hon skulle fått pengar från DO tidigare.
Citera
2014-03-29, 16:02
Medlem
Citat:
Håller med till 100%. För övrigt verkar Diana vara en mycket mycket fin romsk kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in