Otroligt besviken att Boyhood INTE vann. Skräll. Gillade hans humor touch i början. Sen blev det mycket trist med tack och tack. Trevligt att så många får prata, inklusive Keaton. Ganska så trist tal för bästa film, men bra jämfört med hur dåligt vi sett ikväll! 6/10