2014-03-23, 21:48
Medlem
Kasperskys avatar
Har rapporterat ganska mycket OT idag, och fick ett PM när ett OT blev åtgärdat och raderat. Brukar man alltid få dessa PM eller är det upp till varje moderator? Rapporterat ganska mycket, och inte fått några fler PMs, men jag misstänker att dem inte är åtgärdade än.
Citera
2014-03-23, 21:49
Bannlyst
Det är upp till varje moderator
Citera
2014-03-23, 21:53
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extr22
Det är upp till varje moderator

Okej, tack för svar. Det skulle ju vara riktigt bra om varje moderator PM:ade vid åtgärd, skulle vara härligt för den som rapporterade att veta om problemet är löst och åtgärdat.
Citera
2014-03-23, 21:58
Medlem
Strychnos avatar
Det skulle bli ett helvetes jobb om dom skulle behöva skicka pm om allt dom gjort.
Citera
2014-03-23, 22:10
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Det skulle bli ett helvetes jobb om dom skulle behöva skicka pm om allt dom gjort.

Ja, det har du rätt i. Kanske kan teknikerna fixa en funktion till moderatorerna att ett PM skickas automatiskt? Men dem har ju redan mycket prioriterat arbete. Ja, jag skulle i allafall uppskatta ett PM.
Citera
2014-03-23, 22:38
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Ja, det har du rätt i. Kanske kan teknikerna fixa en funktion till moderatorerna att ett PM skickas automatiskt? Men dem har ju redan mycket prioriterat arbete. Ja, jag skulle i allafall uppskatta ett PM.

Du kan ju alltid rota i papperskorgen för att se om ett ämne har kastats,
Och om inlägg är raderade så ser du ju att dom är borta.

Det skulle nog belasta systemet rätt bra om pm skulle skickas automatiskt,
Dessutom vore det osmidigt eftersom man bara kan ha 500 pm's,
Kan fylla upp rätt fort.
Citera
2014-03-23, 22:40
Medlem
Citat:
Det skulle bli alltför många pm. Det kan vara kul ibland, men om man fick pm för var och vartannat rp så skulle nog endel låta bli att rapportera bara för att slippa få sin inkorg fylld.
Citera
2014-03-23, 23:04
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Okej, tack för svar. Det skulle ju vara riktigt bra om varje moderator PM:ade vid åtgärd, skulle vara härligt för den som rapporterade att veta om problemet är löst och åtgärdat.
För de som har intensiva forum är det en omöjlighet att svara på varje på rapport. De jag brukar svara på är de jag inte håller med RP:aren om. Om det är en ny, flitig RP:are brukar jag svara för att uppmuntra denne att skicka fler. Rapporter är alltid uppskattade, det brukar vi understryka i de trådar som behandlar funktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in