Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-03-14, 23:50
Bannlyst
''Kunde inte läsa CSRF-token. Detta kan hända om du har flera tabbar med Flashback Forum öppna i din webbläsare. Stäng ner resterande tabbar och försök igen.'' Så står det när jag försöker skicka PM.
Någon som vet vad felet är? Har bara en tab öppen.
Citera
2014-03-14, 23:52
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
''Kunde inte läsa CSRF-token. Detta kan hända om du har flera tabbar med Flashback Forum öppna i din webbläsare. Stäng ner resterande tabbar och försök igen.'' Så står det när jag försöker skicka PM.
Du har troligtvis surfat på en annan tab samtidigt som du började skriva. Testa att logga ut och stäng ner alla rutor med FB, logga in och försök att skicka ett meddelande.
Citera
2014-03-14, 23:58
Bannlyst
Citat:

Det räcker med att förhandsgranska meddelandet så försvinner alla problem med CSRF-skyddet.

Citat:
Nej, det är samma som förut. Testat allt möjligt.. vad är felet?

Då är det sannolikt inte ett problem som vi kan lösa åt dig, PM'a kookamunga med en utförlig beskrivning så kanske han är snäll och fixar det.
Senast redigerad av Bitsocker 2014-03-15 kl. 00:48.
Citera
2014-03-15, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Du har troligtvis surfat på en annan tab samtidigt som du började skriva. Testa att logga ut och stäng ner alla rutor med FB, logga in och försök att skicka ett meddelande.

Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Det räcker med att förhandsgranska meddelandet så försvinner alla problem med CSRF-skyddet.

Nej, det är samma som förut. Testat allt möjligt.. vad är felet?
Citera
2014-03-15, 07:17
Moderator
blomvattnares avatar
När det bråkar sådär för mig brukar jag kopiera texten jag har skrivit (så att jag slipper skriva om den ifall den försvinner), sedan uppdaterar jag sidan. Då brukar det lossna.
Citera
2014-03-15, 07:35
Medlem
Inaniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker

Då är det sannolikt inte ett problem som vi kan lösa åt dig, PM'a kookamunga med en utförlig beskrivning så kanske han är snäll och fixar det.

Fin plan att TS ska PM:a kookamunga när han inte kan PM:a

Har PM:at kookamunga och hänvisat till tråden så får vi se om han har några ideér.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in