Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-03-16, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Du tror att Feminister och vänsterfolk är beredda att köpa annonsplatser på Flashback?

Piratpartiet gör reklam här...
Citera
2014-03-16, 11:37
Medlem
Denkmittels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Piratpartiet gör reklam här...
Christian är undantaget snarare än regeln. Välkända företag vill inte associeras med Flashback på grund av konnotationerna, men PP är redan i viss utsträckning associerade med FB-stereotypen. Det hjälper också att PP tar starkt avstånd från SD. Företag skulle kunna uppfattas stödja SD genom att annonsera på ett av de diskussionsforum som i stor utsträckning är positivt inställda till SD.
Citera
2014-03-16, 13:30
Medlem
C-3POs avatar
Jag skiter egentligen i vilken reklam som förekommer men Flashback kanske skulle kunna föra en dialog med framför allt Ashley Madison och Knulla.com om utformningen av deras banners.
Citera
2014-03-16, 15:37
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Award
Hänger du t.ex i drogforumen kommer du se reklam som t.ex smoketower, eftersom de som hänger i drogforumen kanske nyttjar rökdon, rengöringsartiklar till dessa, tobak m.m som smoketower säljer,

Är det ens lagligt att göra reklam och sälja reklamplats för drogrelaterade saker?
Citera
2014-03-16, 15:51
Medlem
Awards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Är det ens lagligt att göra reklam och sälja reklamplats för drogrelaterade saker?

Så vitt jag vet, ja.
Citera
2014-03-16, 19:11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Varför skulle det inte vara lagligt? Produkterna i sig är ju lagliga och om jag köper en 40 cm lång glasbong så kanske jag röker tobak ur den liksom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in