Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-14, 16:46
Medlem
Hallå där!

Är det bara jag som tycker mig märka att fler och fler trådar på Flashback som marknadsför olika sidor? Nästan varje gång jag bläddrar igenom listan med nya trådar så ser jag någon som spammar 10 inlägg i rad om samma sida, som senast det dära drogforumet.

Även om jag är hyfsat ny här på flashback så tycker jag ändå att jag märker skillnad från hur det var för ett par månader sedan. Inbillar jag mig bara eller har det ökat med trådar som är ren marknadsföring? Gamla flashbackare, upplys mig om hur det var förr! Har det alltid vart så här eller har det faktiskt ökat?
Citera
2014-03-14, 16:52
Medlem
C-3POs avatar
Om du bara tänker på allt spam om drogforum så håller jag med om att det har ökat på sistone men det har väl alltid dykt upp sådant mellan varven.
Citera
2014-03-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C-3PO
Om du bara tänker på allt spam om drogforum så håller jag med om att det har ökat på sistone men det har väl alltid dykt upp sådant mellan varven.
Så det kommer lite i vågor menar du?
Citera
2014-03-14, 17:03
Medlem
C-3POs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansmannen
Så det kommer lite i vågor menar du?
Ja åtminstone den där skiten om drogforum. Annars är jag rätt säker på att 1.01 är den vanligaste orsaken till avstängning så det förekommer ju helt klart ständigt att folk försöker att annonsera eller i alla fall är obetänksamma med vad de postar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in