2014-03-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Bevisligen mer eftertraktade spelare, relativt unga (-92) och har därmed en drivkraft att vilja utvecklas. Connollys kanske blir jättebra, men dom är inte jätteunga, och det känns som att dom har fått söka ganska rejält för att hitta en klubb som vill ha dom båda.

Westerholmarna var det flertalet SHL-klubbar som var ute efter, medan amerikanarna verkar det bara vara Leksand som vill ha. Säger i alla fall någonting, även om utfallet kan bli motsatsen.

Sant, de är 24 resp. 26 år...
2014-03-28, 18:12
Medlem
Leksand fortsätter att plocka åt sig smulorna efter andra SHL-klubbarna. Kul Kul.
2014-03-28, 18:34
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
Leksand fortsätter att plocka åt sig smulorna efter andra SHL-klubbarna. Kul Kul.

Det finns inte så mycket att välja på i Leksands situation tyvärr... Hoppas bara vi inte får se lika många dåliga värvningar till nästa säsong som vi hade i år. Typ Spang och gänget...

Leksand kommer garanterat vara ett ännu svagare lag nästa år, kvalserien känns oundviklig om inte Salo trollar med knäna. Tur att det är fyra platser att spela om.
2014-03-28, 18:56
Medlem
Thains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Det finns inte så mycket att välja på i Leksands situation tyvärr... Hoppas bara vi inte får se lika många dåliga värvningar till nästa säsong som vi hade i år. Typ Spang och gänget...

Leksand kommer garanterat vara ett ännu svagare lag nästa år, kvalserien känns oundviklig om inte Salo trollar med knäna. Tur att det är fyra platser att spela om.

Andra året brukar vara "svårast". Personligen kändes det som varje match i grundserien var viktigaste matchen för säsongen. Gäller att överleva den utmaningen också!
2014-03-28, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

"Hold your horses"... lite tidigt att spika upp den profetian!
Silly har ju knappt ens börjat!
2014-03-28, 20:16
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
"Hold your horses"... lite tidigt att spika upp den profetian!
Silly har ju knappt ens börjat!
Pessimism är en utmärkt grundsten i sillyseason. Man blir ändå alltid besviken..
2014-03-28, 21:09
Medlem
whaks avatar
Apropå Honken så hoppas jag att Sundlöv gör ett nyktert arbete när han letar ny målvakt.
Är lite lätt orolig med Rahm och Greiss i bakhuvudet.

Honken må vara sådär som shl-keeper men det kan lätt hänt bli värre.
2014-03-28, 21:24
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Apropå Honken så hoppas jag att Sundlöv gör ett nyktert arbete när han letar ny målvakt.

Håller inte Jonas som andrakeeper? Av det lilla jag har sett så har han sett helt okej ut.
2014-03-28, 22:23
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Håller inte Jonas som andrakeeper? Av det lilla jag har sett så har han sett helt okej ut.
Jag räknar med att han får kontrakt, Sundlöv lär inte värva en ny målvakt.
2014-03-28, 23:08
Medlem
slirrefirres avatar
Hudaceks kontrakt ska tydligen vara slut med HK Spisska Nova. Hoppas Frölunda fixar ett kontrakt där och säljer av Lasse
Senast redigerad av slirrefirre 2014-03-28 kl. 23:11.
2014-03-28, 23:10
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak

Ej heller att förglömma: Björn Bjurling.
2014-03-28, 23:36
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Hudaceks kontrakt ska tydligen vara slut med HK Spisska Nova. Hoppas Frölunda fixar ett kontrakt där och säljer av Lasse
Har Lasse varit en flopp? Vad blev hans totala räddningsprocent?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in