2014-03-10, 13:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vi är ganska färdiga med dina vantolkningar av den där studien nu tycker jag.

Du menar att du inte vill diskutera en vetenskaplig studie utan istället basera din argument på grundlöst tyckande?

Citat:
In this study, the authors investigated the hypothesis that women’s sexual orientation and sexual
responses in the laboratory correlate less highly than do men’s because women respond primarily to the
sexual activities performed by actors, whereas men respond primarily to the gender of the actors. The
participants were 20 homosexual women, 27 heterosexual women, 17 homosexual men, and 27 hetero-
sexual men. The videotaped stimuli included men and women engaging in same-sex intercourse, solitary
masturbation, or nude exercise (no sexual activity); human male–female copulation; and animal (bonobo
chimpanzee or Pan paniscus) copulation. Genital and subjective sexual arousal were continuously
recorded. The genital responses of both sexes were weakest to nude exercise and strongest to intercourse.
As predicted, however, actor gender was more important for men than for women, and the level of sexual
activity was more important for women than for men. Consistent with this result, women responded
genitally to bonobo copulation, whereas men did not.
An unexpected result was that homosexual women
responded more to nude female targets exercising and masturbating than to nude male targets, whereas
heterosexual women responded about the same to both sexes at each activity level.

http://www.researchgate.net/publication/5775304_Gender_and_sexual_orientation_differences_ in_sexual_response_to_sexual_activities_versus_gen der_of_actors_in_sexual_films/file/79e4150a3ab732d478.pdf

Citat:
Jag har förstått att du har ett stort behov av att bli sedd, men som jag tidigare sagt - det förra smakprovet gav allt annat än mersmak. Jag har inga tankar på att utsätta mig för samma sak igen, du kan alltså spara fingertopparna när det gäller att infoga länkar riktade till mig.

Du hävdade att jag är en man. Jag visar att jag är en kvinna. Om du vägrar ta till dig bevisen för att jag är kvinna så kan du inte fortsätta hävda att jag är en man.
Citera
2014-03-10, 17:17
Medlem
Minns när man själv växte upp och för att få reda på hur en kvinna såg ut naken fick man hoppa ner i någon container eller springa upp i skogen och leta efter porrtidningar någon gömt undan. Tidningarna som hittades va guld värda bland kompisgänget och dom skickades runt bland oss alla och jag tycker jag fick en "normal" sexualuppväxt. Kidsen nu har väl HD porr på 60 tummarn 24/7 och kan mm precisera sin typ av porr, klart dom får en skev syn på saker och ting.
Citera
2014-03-10, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Om hon påstår att ingen har löst sex och att man vill gifta sig med alla man har sex med så är det normalt att ta det mest otroliga.
Eller kan du tänka dig en tjej som vill gifta sig med tre bröder? Nej just det.

Fanns nog många tjejer som inte kunde välja mellan vem av bröderna Hanson dom ville ju gifta sig med, kan tänka mig att någon tjej gärna gifter sig med alla tre.
https://www.youtube.com/watch?v=NHozn0YXAeE
Citera
2014-03-10, 17:25
Medlem
Citat:
Jag kan tänka mig att oavsett hur mycket du delger alla andra detaljer ur ditt sexliv så kommer det inte förstärka dina argument särskilt mycket.
Har hon i sak fel - ja, självklart. Hon/han tycker bara det är roligt att provocera dig.
Hon/han kan inte i ena sekunden vara porrfilmsförespråkare, med allt vad det innebär - för att i nästa hävda om en kvinna har sex vill hon springa till altaret - det går ju inte ihop.

Om jag ger ett exempel med löst sex så är det klart som fan det förstärker än om jag skulle skriva att jag aldrig har haft det men att hennes argument inte stämmer.

Japp, kan inte förstå att jag förstår mig på dom. Men är som jag säger, med invandrare får man ofta kompis/kusin/brorsa på köpet. Och då menar jag oftare än med svenskar, inte att jag får det 50% av gångerna eller så.
Citera
2014-03-10, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halllonmuffinsar
Fanns nog många tjejer som inte kunde välja mellan vem av bröderna Hanson dom ville ju gifta sig med, kan tänka mig att någon tjej gärna gifter sig med alla tre.
https://www.youtube.com/watch?v=NHozn0YXAeE

Kul att du tog upp Hanson, var faktiskt "kär" i Zac när jag var yngre.
Fast då var jag för ung för att planera giftemål, då drömde jag bara om att få pussa på honom.
Det finns folk till allt som man säger men om jag skulle behöva gifta mig med någon så föredrar jag att vara monogam.
Citera
2014-03-10, 17:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamRed
Fast jo, och hur du kan ha missat det kan vi bara spekulera i.

Nej här är ett exempel, http://www.alltomstockholm.se/stadsliv/article4084410.aos

Citat:
Du är kvinna. Vad har det med saken att göra?

För att jag vet vad kvinnor gör.
Citera
2014-03-10, 17:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad gör kvinnor på Badoo bland män som bara vill ha löst sex om de inte vill ha löst sex .. får inte ihop det där alls faktiskt...

1) Det är män som låtsas vara kvinnor 2) Det är kvinnor som vill ha uppmärksamhet.
Citera
2014-03-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej här är ett exempel, http://www.alltomstockholm.se/stadsliv/article4084410.aos

För att jag vet vad kvinnor gör.

Du tror att ett exempel säger något om alla kvinnor?

Du tror att ditt kön gör att du vet vad alla kvinnor gör?
Senast redigerad av FlamRed 2014-03-10 kl. 17:43.
Citera
2014-03-10, 17:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du tror att ett exempel säger något om alla kvinnor?

Du tror att ditt kön gör att du vet vad alla kvinnor gör?

Ja i det här fallet gäller det alla kvinnor. Ingen kvinna kommer att gå på Internet/krogen och ligga runt med män som hon inte känner.

Ja generellt.
Citera
2014-03-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Kul att du tog upp Hanson, var faktiskt "kär" i Zac när jag var yngre.
Fast då var jag för ung för att planera giftemål, då drömde jag bara om att få pussa på honom.
Det finns folk till allt som man säger men om jag skulle behöva gifta mig med någon så föredrar jag att vara monogam.
Jag såg fel första gångerna jag såg videon och tyckte "hon" den mittersta va skitsnygg, skyller på dålig tv, hade jag haft 70 tummar HD som kidsen har idag så hade inte jag sätt fel och inte haft men för livet för jag var bög i några dagar
Citera
2014-03-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja i det här fallet gäller det alla kvinnor. Ingen kvinna kommer att gå på Internet/krogen och ligga runt med män som hon inte känner.

Ja generellt.

Varför händer det då, varför har kvinnor kommit hem till mig mitt i natten efter kontakt på internet?
Citera
2014-03-10, 17:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fast jo, och hur du kan ha missat det kan vi bara spekulera i.
Det kan ju i och för sig hänga ihop med att hon är just kvinna och därmed aldrig är den som ligger med de där kvinnorna som söker ett ONS/ligg för stunden. Hon har bara sig själv som referens, och för henne var äktenskap viktigt. Gissar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in