2014-05-13, 15:39
Medlem
MarkFelts avatar
Ursäkta om jag klev på en öm tå där. Men jag tycker att det hör till ämnet att kunna diskutera motiv. Trots allt är det väl bedragarparet, f'låt nu gjorde jag det igen, som drabbats hårdast av stenkastaren. Det andra har väl mest varit spridda skurar?

Hur säkert är det förresten att ME är den som åkte fast?
Citera
2014-05-13, 16:54
Medlem
Jag har ingen som helst aning om vem den skyldige är, men jag har gått på samma skola som ME och kan säga att jag inte skulle bli det minsta förvånad om han har sysselsatt sig med stenkastning. Han har alltid varit lite "efterbliven", aldrig sagt ett ord på skolan, inte godkänt i något ämne, blev mobbad under några år och hade ungefär 80% frånvaro. Om man går förbi huset som han bor i är det inte ovanligt att man hör hur han skriker ut alla möjliga svordomar åt hans stackars deprimerade pappa. Väldigt knepig person
Citera
2014-05-13, 17:56
Medlem
rubin22s avatar
[quote=MarkFelt|48775336]Ursäkta om jag klev på en öm tå där. Men jag tycker att det hör till ämnet att kunna diskutera motiv. Trots allt är det väl bedragarparet, f'låt nu gjorde jag det igen, som drabbats hårdast av stenkastaren. Det andra har väl mest varit spridda skurar?

Hur säkert är det förresten att ME är den som åkte fast?[/QUOTE
Vilken öm tå? Förstår inte? Motiv? Så det tror du det måste vara? Nej mer troligt att de kastade just där de sedan kunde gömma sig efteråt.. Denna person som är fast kastade mot ett hus mitt emot skolan "kubikenborg" alla som fått stenkastning mot rutor är äldre! ( inte lika lätt att springa ikapp förövaren för dem.) Detta par har fått rutan krossad förut men då han åkte fast lyckades han inte träffa rutan. Han är identifierad av paret. Men nekar naturligtvis till allt.Säkert är att han heter Marcus i förnamn. E..k..on.. i efternamn kom du med! JAG VET INTE EFTERNAMNET SOM JAG TIDIGARE SKRIVIT.. JAG VILL ATT DENNA PERSON SKA STOPPAS INNAN HAN KASTAR IN EN STEN GENOM ETT FÖNSTER OCH DÖDAR NÅGON.. MINA BARN BOR GRANNE MED ETT AV HUSEN! Det är solklart att man blir upprörd över detta sjuka beteende!!!
Citera
2014-05-13, 18:05
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simples
Jag har ingen som helst aning om vem den skyldige är, men jag har gått på samma skola som ME och kan säga att jag inte skulle bli det minsta förvånad om han har sysselsatt sig med stenkastning. Han har alltid varit lite "efterbliven", aldrig sagt ett ord på skolan, inte godkänt i något ämne, blev mobbad under några år och hade ungefär 80% frånvaro. Om man går förbi huset som han bor i är det inte ovanligt att man hör hur han skriker ut alla möjliga svordomar åt hans stackars deprimerade pappa. Väldigt knepig person
Tack för ditt svar

Ja detta låter misstänkt! Jag antar att han gått på Skönsmons skola?
Citera
2014-05-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Tack för ditt svar

Ja detta låter misstänkt! Jag antar att han gått på Skönsmons skola?

Först skönsmons skola sedan höglunda. Han blev kvar i särklass på höglunda när hans klass flyttade upp till gymnasiet. Vet att han gick kvar där i 2 år. Vad han gör nuförtiden har jag ingen aning om
Citera
2014-05-22, 11:22
Medlem
flugrekorders avatar
Stämningsansökan i mål B 1134-14, Sundsvalls tingsrätt
https://drive.google.com/file/d/0B3-9YUgtqBa0X3lRa0xESzlORHBHT2w4MkRqYW1JRElFQ3c4/edit?usp=sharing

Förundersökningsprotokoll i mål B 1134-14, Sundsvalls tingsrätt
https://drive.google.com/file/d/0B3-9YUgtqBa0bkszVDh0UHlqZzhyNlJxMk8wbVE1dW9zRnk0/edit?usp=sharing
Citera
2014-05-22, 17:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simples

Ja du hade helt rätt!
Misstänkte hela tiden att det var en psykiskt sjuk ensamvarg som gjort det och så verkar det ju vara?

Han kastade för att han hatade sig själv och livet inte dem han kastade stenen emot!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in