2021-08-22, 20:45
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Kan inte skiten konka en gång för alla, så du får tugga bajs!

Jaha...Verkar som att du får äta din egen trots allt 😅😅😅
Citera
2021-08-22, 21:24
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Jaha...Verkar som att du får äta din egen trots allt 😅😅😅
😘
Citera
2021-08-26, 12:30
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
😘

Jag äter nog hellre lite seafood på beachen sen om dagarna ifall man når miljontals abonnemang med mjukvaran..😎🍻
1miljon=120msek årliga återkommande intäkter plus hårdvara.
2miljoner=240msek and so on..
Citera
2021-09-05, 01:02
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Jag äter nog hellre lite seafood på beachen sen om dagarna ifall man når miljontals abonnemang med mjukvaran..😎🍻
1miljon=120msek årliga återkommande intäkter plus hårdvara.
2miljoner=240msek and so on..
Man skall ha drömmar! Det ger jag dig, men å andra sidan skall man inte vara helt upp i det blå heller!
Citera
2021-09-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ja det börjar bli trångt i ingången nu.. Många som vill in,gott att sitta fulltankad redan
och se raketen smygstarta.

Säger som alienfin gjorde redan år 2015. Nu sitter man bara och myser, fulltankad och väntar på att KAIT ska ta över världen. Och en sak är säker. Till dess är Anoto ett världsledande bolag när det kommer till att erbjuda investerare bra köplägen.
Citera
2021-09-21, 15:38
Medlem
dragan-shitfuckers avatar
Citat:
"Den dåliga nyheten är den globala komponentbristen. Det råder stor global brist på komponenter, särskilt halvledare, vilket skapar produktionsproblem för de flesta tillverkare inklusive oss. Vissa komponenter har blivit dyrare, har längre leveranstider och är i vissa fall inte direkt tillgängliga överhuvudtaget.
Tråkigt att komponentbristen drabbar Anoto. De chip som sitter i anotos grejer lär vara primitiv skit som 6502:or på sin höjd och de är fan så simpla att jag skulle kunna tillverka dem på frihand med en stark handlaser.
Finns en gammal sovjet-fabrik i Ungern som spottar ut såna.

Anotos aktieägare går på vad som helst.
Citera
2021-09-21, 17:42
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan-shitfucker
Tråkigt att komponentbristen drabbar Anoto. De chip som sitter i anotos grejer lär vara primitiv skit som 6502r på sin höjd och de är fan så simpla att jag skulle kunna tillverka dem på frihand med en stark handlaser.
Finns en gammal sovjet-fabrik i Ungern som spottar ut såna.

Anotos aktieägare går på vad som helst.

Skiter i vad som sitter i pennorna sålänge de gör sitt jobb ihop med KAIT mjukvaran..
Citera
2021-10-14, 18:06
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Mina 2 största köp ligger på 0,77 och 0,85. Drömmer om en 7-8kr exit men vi får se.
Det blir vad det blir..

Detdär skrev du 2015 och nu undrar jag om det inte är dags att du ger upp nu och inser att detta bolag aldrig kommer lyfta!

Aktien står i 81 öre nu ...
Citera
2021-10-14, 18:30
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Detdär skrev du 2015 och nu undrar jag om det inte är dags att du ger upp nu och inser att detta bolag aldrig kommer lyfta!

Aktien står i 81 öre nu ...

Det kommer nog lyfta rejält i sinom tid ska du se 😊 Finns annat kul att följa under tiden men jag återkommer hehe
Citera
2021-10-14, 18:33
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Det kommer nog lyfta rejält i sinom tid ska du se 😊 Finns annat kul att följa under tiden men jag återkommer hehe

Ha! Ha! Ha!
Du är en seg jävel och ger dig inte i första taget!
Citera
2021-10-14, 20:24
Medlem
Inte nån som tror att den utomjordiska fårstrandfisken är anställd av bolaget för att snacka skit?
Eller går ni på att "hen" är en oberoende småsparare som helt enkelt har hittat sitt livs conviction i ett segt långcase att snitta ner sig i?
Citera
2021-10-15, 01:57
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Inte nån som tror att den utomjordiska fårstrandfisken är anställd av bolaget för att snacka skit?
Eller går ni på att "hen" är en oberoende småsparare som helt enkelt har hittat sitt livs conviction i ett segt långcase att snitta ner sig i?

Självklart är det så..🤦🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in