2019-09-29, 09:43
Medlem
alienfins avatar
Istället för att läsa om trollets svammel och hittepå sanningar så kan man läsa på fakta istället.

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2018/10/29/anoto-group-anoto-ingar-partnerskap-med-sana-labs-for-att-individanpassa-utbildning-med-hjalp-av-ai. html
Citera
2019-09-29, 09:47
Medlem
alienfins avatar
Ingen offline education utan Anotos teknik och digitala pennor.
Och att skriva med en penna är rätt viktigt för inlärningen och kommer nog alltid att vara det.
Citera
2019-09-29, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Varför hittar du på en massa lögner?
Var hittar du infot att de köper Sana Labs produkt?
De har ett partnerskap😂😂😂
Jag har varit i mejlkontakt med Sana Labs IR. Går du in och tittar på Sana Labs hemsida så visar den olika partnerskap, Anoto är inte ett av dessa.
Citera
2019-09-29, 09:52
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag har varit i mejlkontakt med Sana Labs IR. Går du in och tittar på Sana Labs hemsida så visar den olika partnerskap, Anoto är inte ett av dessa.

Ser ingenstans att vi licensierar från Sana så innan sånt meddelas från bolaget så är inte ditt påstående värt nånting.
Citera
2019-09-29, 09:55
Medlem
alienfins avatar
Då kan vi kanske utesluta att Sana Labs är ens inblandad i piloterna KAIT har idag.
Citera
2019-09-29, 09:56
Medlem
Citat:
Ser ingenstans att vi licensierar från Sana så innan sånt meddelas från bolaget så är inte ditt påstående värt nånting.
Min fråga löd;"Hej" Jag är nyfiken på hur ert samarbete med Anoto ser ut. Kan ni berätta något om det?"

"Thanks for reaching out!

We collaborate though our machine learning platform to personalize education. Anoto has integrated our AI-technology to personalize the learning for their students. The Sana technology is based on the latest breakthroughs in machine learning and recommends the right questions at the right time, for each individual, to increase the engagement and maximize the learning outcome.

Happy to explain more if you have any further questions.

I hope this helps!

All the best,
Sofie "

Detta var 19 juli i år, har Anoto bytt ut till sin egen AI på 2 månader?

Inte första gången Won slirar med sanningen.
Citera
2019-09-29, 09:59
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Min fråga löd;"Hej" Jag är nyfiken på hur ert samarbete med Anoto ser ut. Kan ni berätta något om det?"

"Thanks for reaching out!

We collaborate though our machine learning platform to personalize education. Anoto has integrated our AI-technology to personalize the learning for their students. The Sana technology is based on the latest breakthroughs in machine learning and recommends the right questions at the right time, for each individual, to increase the engagement and maximize the learning outcome.

Happy to explain more if you have any further questions.

I hope this helps!

All the best,
Sofie "

Detta var 19 juli i år, har Anoto bytt ut till sin egen AI på 2 månader?

Inte första gången Won slirar med sanningen.

Jaja,ingenting om licenser so far och bevisar bara att ett samarbete existerar som sagts.
Hursom, ingen offline education utan Anotos teknik och inga konkurrenter där än heller.
Citera
2019-09-29, 10:01
Medlem
Citat:
Ingen offline education utan Anotos teknik och digitala pennor.
Och att skriva med en penna är rätt viktigt för inlärningen och kommer nog alltid att vara det.
Ja jag tror på digitalpennan inom utbildning. Frågan är om det är Anotos pennor. Kvaliteten har tydligen försämrats och den stora akilleshälen är enligt mig dot pattern, krävs specialpapper eller bakgrund med dot pattern inom teknologi. Papper känns miljöovänligt och inte så 2020.
Citera
2019-09-29, 10:05
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ja jag tror på digitalpennan inom utbildning. Frågan är om det är Anotos pennor. Kvaliteten har tydligen försämrats och den stora akilleshälen är enligt mig dot pattern, krävs specialpapper eller bakgrund med dot pattern inom teknologi. Papper känns miljöovänligt och inte så 2020.

Du och Greta kan nog fetglömma att papper försvinner ur studiemedlen.
Kvaliteten är nog inga problem, problemet har varit mjukvaran som man jobbat på sista tiden och antar att det är fixat vid det här laget.
Citera
2019-09-29, 10:09
Medlem
Citat:
Du och Greta kan nog fetglömma att papper försvinner ur studiemedlen.
Kvaliteten är nog inga problem, problemet har varit mjukvaran som man jobbat på sista tiden och antar att det är fixat vid det här laget.
Ja kanske det. Specialpapper känns lite osmidigt bara. Som sagt, namnkunnigheten inom KAIT ser ju lovande ut. Anoto är ju nu också på ATL-nivåer. Jag skulle inte sälja nu om jag satt på aktier, lika bra att ni löper linan ut och synar. Jag skulle inte rekomendera köp heller om man inte har pengar man kan förlora.
Citera
2019-09-29, 10:27
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ja kanske det. Specialpapper känns lite osmidigt bara. Som sagt, namnkunnigheten inom KAIT ser ju lovande ut. Anoto är ju nu också på ATL-nivåer. Jag skulle inte sälja nu om jag satt på aktier, lika bra att ni löper linan ut och synar. Jag skulle inte rekomendera köp heller om man inte har pengar man kan förlora.

Sant, stay in cash😁 Finns garanterat tid och hoppa in om det slår igenom.
Citera
2019-10-01, 09:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Under 90 öre igen, ser vi ATL i veckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in