Citat:
Ursprungligen postat av
VarmaDrycker
Krim begriper du inget av, och eftersom du inte vill begripa kan jag inte hjälpa dig med det. Det andra låter väl ganska naturligt. Tyckte jag sådant vore konstigt så kunde jag ju retoriskt fråga dig varför "skydda Baltikum" ingår i Sveriges försvarsdoktring och använda det som argument för att påstå att Sverige försöker "utvidga sitt imperium". Men du ser ju själv hur löjligt det låter, eller?
Nej "skydda Baltikum" ingår inte specifikt i den svenska försvarsdoktrinen. Däremot så ingår det att Sverige både skall kunna ta emot och ge hjälp. Dessutom tillkommer EU:s solidaritetförklaring.
Ju mer jag diskuterar med dig, ju mer utvidgas den klyfta som förhindrar att jag, på något sätt skulle kunna känna respekt för den Ryska Federationen och dess agerande.
Citat:
Behöver jag påminna dig om Godwins lag?
Din argumentation är f.ö. ett hån mot offren för nazisternas folkmordspolitik. NATO-trollens retorik är vidrigt cynisk.
Det är inte mitt fel att Putler, så klart, låtit sig inspireras av Hitlers agerande innan det andra världskrigets utbrott.