Lekte mycket med bilar. Kunde sitta i flera timmar i sträck och köra runt med dom små bilarna på golvet i rummet. När jag blev något år äldre, cirka 7-10 år så lekte jag krig och annat galet ute med klasskamraterna.
Turtles, lego, käpphästar, dinosaurier, snickrade och byggde grejer och kojor, spelade nintendo när jag blev lite äldre (8-bitars hos grannen samt 16 bitars som jag fick själv senare) och lite sånt. Dockor lekte jag aldrig med men jag hade flera stycken. Några vändor försökte jag kväva dem; stoppade dem i plastpåsar och in i garderoben. Mamma köpte inga fler dockor till mig. Och i mitt dockhus bodde mina turtles, de ursprungliga dockorna åkte ut med huvudet före.
Senast redigerad av jetblack666 2014-03-01 kl. 19:38.
Lego, GameBoy, Beyblades... Sen blev det ju mycket bygga kojor och springa runt i skogen och lika krig eller diverse liknande saker. Blev även mycket Star Wars-lekande med upp-och nedvända innebandyklubbor o liknande!
spelade ofta gamla Nintendo, lekte med pinnar. Sen så använde man ofta fantasin att man var typ karatermästare osv.. Man behövde inte ha massa prylar för att ha skoj iallafall..