2014-02-18, 23:58
Medlem
Goder afton

Har två kvällar i rad känt en viss kylande känsla mitt i halsen, som den efter en halstablett eller ett Vicks inhalator-liknande stift (köpte dessa i Thailand, "Poy-Sian Mark II Inhaler", har inte lyckats hitta något om att de skulle vara farliga eller innehålla annat än angivna ingredienser). Jag har under en relativt lång tid haft problem med magen i perioder på grund av min panikångest. Aptiten kommer och går och jag kan ofta känna mig illamående eller obehag från magen, saker som jag ska träffa en doktor för om drygt två veckor. Jag har vid dessa tillfällen inte märkt av några sura uppstötningar eller brännande känsla i bröstet. Ikväll hade jag använt doftstiftet innan jag kände detta (den i sig ger en kylande känsla i hals/svalg och näsa, kan också tillägga att jag kanske överanvänder den en hel del så den kyler mer än den är tänkt) men igår då jag kände detta hade det gått åtminstone en timme mellan känslan och "sniffningen", det borde med andra ord betyda att det inte var en kvarsittande mentolkänsla.

Kan detta vara halsbränna eller ska jag sluta lämna stiftet hängandes i näsan? Går det att överdosera dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in