2021-07-21, 02:03
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Läste förresten någonstans att en inspiration till Johnny Knoxville skall ha varit Buster Keaton, eller om det var Harold Lloyd. För de gjorde ju sina stunts själva..
Knoxville gör även en homage i tvåan till Buster Keaton i Steamboat Bill, Jr. (1928) med väggen som faller över honom under musikalnumret.

Efter att ha sett trailern så är jag positivt inställd till filmen. Kan bli hur som helst men gör de inte riktigt fel så lär det åtminstone bli en underhållande stund med nostalgiska vibbar. Det är dock tråkigt att sketcher med Johnny som Bad Grandpa verkar vara med. Absolut tråkigaste inslagen som de jämt envisas återkomma med och det enda jag brukar hoppa över under omtittar genom åren.
Senast redigerad av BlackMetal 2021-07-21 kl. 02:11.
Citera
2022-01-05, 19:34
Medlem
BlackBookss avatar
Hur woke kommer denna vara på en skala till 10??

9 känns det som...

Nytt oprövat folk och regnbågs mönster överallt, och då menar jag inte dickhouse logan. Ser även ut som att det mesta är gammalt men nyinspelat material.

Nä ser inte fram emot den efter senaste trailern.. https://www.youtube.com/watch?v=yGOTX3qN-Dc
Senast redigerad av BlackBooks 2022-01-05 kl. 19:37.
Citera
2022-02-09, 12:16
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Kommer den visas i Sverige? Kan inte hitta den på SF:s hemsida
Citera
2022-02-09, 14:25
Medlem
JaraHierarkiTemples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Kommer den visas i Sverige? Kan inte hitta den på SF:s hemsida

https://www.moviezine.se/nyheter/bekraftat-jackass-forever-far-biopremiar-i-sverige
Citera
2022-02-10, 13:10
Medlem
välkommenti bups avatar
Jag har nog växt upp, så inget för mig.
Det var bra när man såg Jackass på mtv på kvällarna tidigt 2000, men nu nej.

Sen gör sig väl jackass bäst som serie i form av low budget med handhållna kameror, för det skapar ju en naturlig känsla av att allt inte är så jävla "uppställt".

Nu när det ska vara BIO-film så vet man ju hur en produktion går till, det är en jävla massa människor och när det är dags att göra något framför kameran så ska alla stå på sina positioner och invänta ACTION! Sedan är det omtagningar, ljus, smink, catering osv osv osv.
Det som var det bästa med jackass och liknande serier var för mig att det kändes någorlunda naturligt och inte så "uppställt".
Men när det blir en massiv produktion så blir allt bara blä, påklistrat och falskt.
Citera
2022-02-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Jag har nog växt upp, så inget för mig.
Det var bra när man såg Jackass på mtv på kvällarna tidigt 2000, men nu nej.

Sen gör sig väl jackass bäst som serie i form av low budget med handhållna kameror, för det skapar ju en naturlig känsla av att allt inte är så jävla "uppställt".

Nu när det ska vara BIO-film så vet man ju hur en produktion går till, det är en jävla massa människor och när det är dags att göra något framför kameran så ska alla stå på sina positioner och invänta ACTION! Sedan är det omtagningar, ljus, smink, catering osv osv osv.
Det som var det bästa med jackass och liknande serier var för mig att det kändes någorlunda naturligt och inte så "uppställt".
Men när det blir en massiv produktion så blir allt bara blä, påklistrat och falskt.

Ja men lite så, man är ju inte barn för all tid så att säga.
Citera
2022-03-06, 12:20
Avslutad
När släpps sen på streamingtjänst med abonnemang eller uthyrning?
Citera
2022-03-06, 13:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka

Vet ej om det gäller Sverige också..

Citat:
While there is not an official Paramount+ release date for Jackass Forever, we can expect Jackass Forever to be on the streaming service after 30 to 45 days in theaters. Last year, Paramount announced all of its titles would be moving to Paramount+ after 30 days in theaters, while big tentpole titles would get 45 days in theaters. Therefore, you should see Jackass Forever on Paramount+ around mid-to-late March 2022.
Citera
2022-03-22, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka

Streamas väl någonstans nu, finns bra web-rippar ute.

Om man gillar de gamla filmerna kommer man att digga den här också. Kanske lite för många scener med penistortyr, men det är ju Jackass vi snackar om. De nya tillskotten är dock ganska bleka, det är det gamla gänget man skrattar mest åt.

Varför är inte Bam Margera med längre? Har han hoppat av eller fått kicken?
Citera
2022-03-22, 17:49
Medlem
fearreapers avatar
Jackass Forever*(2022)

After his firing from Jackass Forever, Bam Margera went on his Instagram and attacked Johnny Knoxville, Jeff Tremaine, and Spike Jonze for what he called "torturing" him with many conditions to keep part in the film such as random drug tests, going to rehab, and remaining sober, to which he admittedly didn't follow. He also sent death threats to Jeff Tremaine and his family, which prompted Tremaine to get a restraining order against Margera.

https://www.imdb.com/title/tt11466222/trivia?item=tr5775752

Jackass Forever*(2022)

Bam Margera was removed from the movie by Paramount Pictures, allegedly due to a violation of his mutually-agreed sobriety clause. However, Margera himself claimed that co-star Johnny Knoxville, director Jeff Tremaine and producer Spike Jonze forced this agreement on to him, and then fired him over the use of prescription Adderall, a drug needed to treat his ADD. Margera sued the production for financial damages, citing that as the co-creator of Jackass (2000) and due to his involvement in the film, he deserves proper compensation.

https://www.imdb.com/title/tt11466222/trivia?item=tr6001884

Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Streamas väl någonstans nu, finns bra web-rippar ute.

Om man gillar de gamla filmerna kommer man att digga den här också. Kanske lite för många scener med penistortyr, men det är ju Jackass vi snackar om. De nya tillskotten är dock ganska bleka, det är det gamla gänget man skrattar mest åt.

Varför är inte Bam Margera med längre? Har han hoppat av eller fått kicken?
Citera
2022-03-22, 17:50
Medlem
fearreapers avatar
https://lookmovie2.to/movies/view/11466222-jackass-forever-2022

Finns här att streama med svensk text.
Citera
2022-03-23, 00:31
Medlem
Horrorgrams avatar
Riktigt sjuk!

Citera