2014-02-15, 21:11
Bannlyst
Bara avundsjuka tjejer och killar med feta flickvänner som säger att smalt är osexigt.

De flesta killar föredrar smala tjejer.
Citera
2014-02-15, 21:13
Medlem
Det enda jag vet är att jag inte tänder på mulliga tjejer. För min del är det inte bara själva kroppen som gör att jag blir attraherad av en tjej. Det kan vara utseendet, klädstilen eller bara själva karisman hon utstrålar. Visst jag gillar välsvarvade tjejer, men kan bli lika upphetsad när jag ser en trådsmal tjej med en nätt liten rumpa. När det gäller bröststorlek, så har de ingen betydelse av hur skönt själva sexet blir. Jag har haft sjukt skön sex med tjejer som har små bröst. Så kära du, låt dig inte nedslås, vi är många grabbar som lika gärna vill tillfredställa och bli tillfredställd av en trådsmal tjej som av en välsvarvad.
Citera
2014-02-15, 21:15
Medlem
kruegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Bara avundsjuka tjejer och killar med feta flickvänner som säger att smalt är osexigt.

De flesta killar föredrar smala tjejer.

Så ignorant du är, man kan faktiskt (som tjej) tycka att det är osexigt med smala tjejer utan att vara avundsjuk eller fet för den delen.....man har helt enkelt annan smak. Chockerande?
Citera
2014-02-15, 21:29
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelsson
Det enda jag vet är att jag inte tänder på mulliga tjejer. För min del är det inte bara själva kroppen som gör att jag blir attraherad av en tjej. Det kan vara utseendet, klädstilen eller bara själva karisman hon utstrålar. Visst jag gillar välsvarvade tjejer, men kan bli lika upphetsad när jag ser en trådsmal tjej med en nätt liten rumpa. När det gäller bröststorlek, så har de ingen betydelse av hur skönt själva sexet blir. Jag har haft sjukt skön sex med tjejer som har små bröst. Så kära du, låt dig inte nedslås, vi är många grabbar som lika gärna vill tillfredställa och bli tillfredställd av en trådsmal tjej som av en välsvarvad.

Bästa jag har läst på FB kan jag säga. Tack Men måste säga att jag inte är trådsmal med små bröst men jag är naturligt smal.
Citera
2014-02-15, 21:31
Medlem
Pusts avatar
Tycker det är ganska kul när man ser feta kvinnor tro att man åsyftar dem när man talar om kurvor/former. Det verkar dock som att de inte är ensamma. Har det aldrig slagit er att man kan mena något annat än fett? En ledtråd är att det ibland går under namnet muskler.
Citera
2014-02-15, 21:33
Bannlyst
Jag tar hellre en lite smalare tjej än de svenska fettsäckarna som finns överallt i Stockholm. Allra bäst är förstås en tight och tränad tjej men det är lika sällsynt som ett palmblad i dagens Sverige.
Citera
2014-02-15, 21:42
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Mnjä. Den tjejen hade lite kurvor. Inte mycket kurvor, men inte kurvlös heller. Du behöver nog kalibrera din kurv-detektor.
Det är snarare din kurvdetektor som är trasig.
Det går knappt att bli mer kurvig än hon på bilden som jag länkade. Det ser du väl själv?
Länka gärna till en tjej som du tycker är kurvigare.

Enligt vetenskapen har Alessandra Ambrosio en perfekt kurvig kropp: http://xaxor.com/wp-content/uploads/2013/04/Alessandra-Ambrosio-VS-swimwear-pics61.jpg
Källa: http://www.telegraph.co.uk/science/science-news/7965211/Women-with-hourglass-figures-and-perfect-waists-most-attractive-study-finds.html
Och tjejen på bilden som jag länkade är ännu mer kurvig, så..
Senast redigerad av Anon2 2014-02-15 kl. 21:45.
Citera
2014-02-15, 21:46
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Tycker det är ganska kul när man ser feta kvinnor tro att man åsyftar dem när man talar om kurvor/former. Det verkar dock som att de inte är ensamma. Har det aldrig slagit er att man kan mena något annat än fett? En ledtråd är att det ibland går under namnet muskler.

Nja, du har ju rätt i att tjocksmockar knappast är kurviga om magen hänger.

Men kurvor handlar ju heller inte om att lägga på sig muskler. Stora muskler ger ju ett kantigt utseende. Grova axlar är väl verkligen inget man åtrår hos en tjej. Träning handlar snarare om att hålla midjan smal....vilket ju då ger kurvor om man har lite rumpa & tuttar.

Smala axlar
Framträdande tuttar
Smal midja
Framträdande rumpa
Smala spiror
= Kurvor
Citera
2014-02-15, 21:50
Medlem
Dangerous_mans avatar
Det är inte tjejens kropp som avgör utan hennes personlighet! Men klart, jag håller med om det! Jag har haft både smala och tjocka, alla är lika underbara. Det är gnällspikar och moralkärringar jag undviker.
Citera
2014-02-15, 21:53
Medlem
kruegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Det är snarare din kurvdetektor som är trasig.
Det går knappt att bli mer kurvig än hon på bilden som jag länkade. Det ser du väl själv?
Länka gärna till en tjej som du tycker är kurvigare.

Enligt vetenskapen har Alessandra Ambrosio en perfekt kurvig kropp: http://xaxor.com/wp-content/uploads/2013/04/Alessandra-Ambrosio-VS-swimwear-pics61.jpg
Källa: http://www.telegraph.co.uk/science/science-news/7965211/Women-with-hourglass-figures-and-perfect-waists-most-attractive-study-finds.html

Trollar du? Båda tjejerna som du länkat till i denna tråd har knappt kurvor. Här är kurvor: http://photos.posh24.com/p/1676995/z/kim_kardashian/kim_kardashian_and_kanye_west.jpg
Ser du skillnaden?
Citera
2014-02-15, 21:56
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Nja, du har ju rätt i att tjocksmockar knappast är kurviga om magen hänger.

Men kurvor handlar ju heller inte om att lägga på sig muskler. Stora muskler ger ju ett kantigt utseende. Grova axlar är väl verkligen inget man åtrår hos en tjej. Träning handlar snarare om att hålla midjan smal....vilket ju då ger kurvor om man har lite rumpa & tuttar.

Smala axlar
Framträdande tuttar
Smal midja
Framträdande rumpa
Smala spiror
= Kurvor

Bara för att en kvinna lyfter vikter så betyder det knappast att hon transformeras in i en mans kropp. Det behövs testosteron för ett sådant ändamål. Fast med för låg kroppsfett kan det se lite kusligt ut.
Citera
2014-02-15, 21:58
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2

Det är ju dock lite löjligt att tävla om "Vem som är mest kurvig". Vad spelar det för roll? Är man snygg så är man. Det är inte någon tävling om "mest kurvig".

Men smala armar kan ju ge ett kurvigare intryck då kraftiga tjejer kan se mer grova ut än kurviga. Det ligger ju något sexigt över att kvinnor ser klena ut, men samtidigt är ju rumpa läckert också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in