Kan tyvärr inte säga någon som har en perfekt kropp, men hon i din länk ser ganska sjysst ut, även om brösten eventuellt är lite för stora.
Största problemet med din bild är att jag inte ser ansiktet. Ansiktet är för mig den viktigaste kroppsdelen.
Alldeles för smal för min smak. Skulle vara rädd för att hon går sönder bara jag rör vid henne.
Kroppen ser helt ok ut, men för att bli ännu bättre hade jag önskat liiite mer "kött på benen", tycker även att hennes ansikte är lite skevt.
Sidnotis:
Den vackraste kvinnan är den som får mig att kunna älska och älskas. Utseendet är sekundärt.
Kött på benen? Då menar du alltså mer fett på kroppen. Är man naturligt smal och får mer fett kan man snabbt få en kulmage och plattare röv...
Mer än bara höfter men höfter ingår. Spinkiga tjejer kan väl vara ok om de är i proportion med resten av kroppen. Tjejen på bilden har för stora bröst för den midjan och avsaknad av höfter. Vet du om brösten är äkta eller inte?
Mer än bara höfter men höfter ingår. Spinkiga tjejer kan väl vara ok om de är i proportion med resten av kroppen. Tjejen på bilden har för stora bröst för den midjan och avsaknad av höfter. Vet du om brösten är äkta eller inte?
Det där är en undernärd kropp. Något fler kg hade inte skadat.
Läskigt att många faktiskt tycker att VS modeller är idealet, otroligt vackra kvinnor absolut men de har ju inget kött alls på kroppen, den där Kroes eller vad hon hette hade iaf något tränade ben men annars så är pinnsmala och retuscherade på modellbilder för att gömma benknotor. (vilket ni länkar, retuscherat skit)
Du verkar vara den där typiska tjejen som har fått för sig saker. Annars hoppas jag att du vet att din anorexiaideal inte alls ses som optimalt hos de flesta
Det där är en undernärd kropp. Något fler kg hade inte skadat.
Läskigt att många faktiskt tycker att VS modeller är idealet, otroligt vackra kvinnor absolut men de har ju inget kött alls på kroppen, den där Kroes eller vad hon hette hade iaf något tränade ben men annars så är pinnsmala och retuscherade på modellbilder för att gömma benknotor. (vilket ni länkar, retuscherat skit)
Du verkar vara den där typiska tjejen som har fått för sig saker. Annars hoppas jag att du vet att din anorexiaideal inte alls ses som optimalt hos de flesta
Det är väldigt fint kan jag tycka med kvinnor som har en tränad kropp, inte rippad med ådror precis - men lagom tränad och har som ett lager över musklerna. Lite av varje är fint.