Hej, bor just nu inneboende hos ett psykfall. Tack gode gud flyttar jag om två veckor. Nu är det så att det står i vårt kontrakt att hon har rätt att komma och vattna blommorna i mitt rum. Den första månaden var det inga problem. Men sen började fanskapet komma in lite när som helst. När jag frågade vad fan hon håller på med då hon redan vattnat en gång idag (var heller inte första gången helvetet vattnade flera gånger per dag) svarade den att jag ska hålla käften, att det är hennes hem och att män inte fattar något

. Därefter eskalerade det mer och mer. En dag skulle det vattnas fem gånger. Och igår nådde det fan kulmen. Jag låg och sov. Givetvis har fanskapet nyckel till rummet. Någongång fyra på natten kommer fanskapet in och häller iskallt vatten på ansiktet, bröstet, kuken och skit. Skrek som fan och jagade ut den. På morgonen frågade jag vad fan det höll på med. "Jag råkade spilla lite" svarade helvetet. Idag har jag satt nyckeln i låset så den inte kan öppna trots nyckel.
Nu är jag bara ute efter en disskussion ur ett juridiskt perspektiv. Förvisso står det att hon får vattna blommorna i kontraktet. Enligt henne är det blommor som behöver mycket vatten. Kan ingenting om blommor. Men det måste väl finnas en gräns

?