2022-03-28, 01:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Visst, men ingen tjej kommer vilja ligga ändå, är 24 liksom...

Varför talar du om för tjejer att du är oskuld?
Citera
2022-03-28, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Varför talar du om för tjejer att du är oskuld?
Det gör jag inte, jag har aldrig tagit kontakt med nån tjej då jag vet ingen kommer vilja ligga eller vilja ha en relation med mig... Så det är inte lönt att gå ut och träffa tjejer ens....
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-03-28 kl. 12:40.
Citera
2022-03-29, 00:12
Medlem
KiselMupps avatar
Då blir det en självuppfyllande profetia.

Gå ut och prata med tjejer.
Gör det inte för att få knulla, bara för att det är trevligt att prata.
Förr eller senare sitter du och snackar med någon, och så bara klickar det.
Citera
2022-03-29, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiselMupp
Då blir det en självuppfyllande profetia.

Gå ut och prata med tjejer.
Gör det inte för att få knulla, bara för att det är trevligt att prata.
Förr eller senare sitter du och snackar med någon, och så bara klickar det.
Nej, det blir inte en självuppfyllande profetia, då tjejer inte vill ligga med en kille som är oskuld och är 24-25 år med en penis under average size oavsett hur mycket man än klickar med varandra. Verkligheten funkar såhär, spec i dagens samhälle då allt handlar om stora kukar och att se ner på oskulder...
Citera
2022-03-29, 01:13
Medlem
KiselMupps avatar
Hur många tjejer har du klickat med då?
Citera
2022-03-29, 01:20
Medlem
Vadå hur länge är det "OK"? Det är mer än ok. Han SKA vara oskuld fram till han träffar mig. Hade varit lag på det om jag fick bestämma.

Är han inte oskuld så blir det tack och hej.
Citera
2024-12-05, 23:12
Medlem
Jag tänkte skriva att det är okej att vara tills du själv känner att du vill ha sex, men det blir ju helt fel när det gäller killar eftersom de har så enormt starkt behov av att knulla.
Alla killar i tonåren ha sex, så är det bara.
Det runkas enormt mycket men samtidigt är man för socialt efterbliven eller ful för att få knulla, och där är ju det stora problemet.

Om du börjar bli 17,18 o h ännu inte fått ligga eller ens haft med tjejer att göra, då skulle jag som förälder börja bli orolig.
Att inte utvecklas sexuellt som kille i den åldern kommer bara göra det värre.
Ingen tjej kommer leta upp dig och be om att få knulla, i det flesta fall alltså.
Så för mig är det inte bristen på sexet som gör mig orolig för en kille i sena tonåren, det är snarare anledningen till bristen på det.

Tjejer kommer aldrig behöva utvecklas och ta initiativ och leta sex nästan oavsett hur dom är eller hur dom ser ut, men så funkar det inte för killar tyvärr.

Går man ut gymnasiet och inte lyckats ligga med en tjej tror jag helt ärligt att man mår pissdåligt och halvt gett upp.
Citera
2024-12-05, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Det gör jag inte, jag har aldrig tagit kontakt med nån tjej då jag vet ingen kommer vilja ligga eller vilja ha en relation med mig... Så det är inte lönt att gå ut och träffa tjejer ens....
Bra att du inser verkligheten, men det kommer inte hjälpa att du sitter och ser dig själv som offer.

Lovet som man är stenhårt när der gäller att få sex och det bästa du kan göra att att bli fysiskt och socialt mer attraktiv, inget annat kommer funka tyvärr.
Citera
2025-04-06, 22:08
Medlem
hennevilljagknullas avatar
I sena tonåren börjar det nog bli obekvämt för många killar att va oskuld.
Själv har jag ingen som helst aning om hur jag ska kunna få doppa kuken i någon.
Jag har inga problem att umgås med tjejer och vissa verkar gilla umgås med mig också, men det händer aldrig nåt mer.
Ofta är jag umgås ytligt med nån tjej skulle jag bara vilja trycka in handen i trosan och känna på hennes fitta, men då skulle hon nog bli arg.

Alltså mitt sociala samspel är noll och jag har varit utanför så länge att jag har noll jävla aning om hur man får sex som man.
Citera
2025-06-30, 18:32
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
I sena tonåren börjar det nog bli obekvämt för många killar att va oskuld.
Själv har jag ingen som helst aning om hur jag ska kunna få doppa kuken i någon.
Jag har inga problem att umgås med tjejer och vissa verkar gilla umgås med mig också, men det händer aldrig nåt mer.
Ofta är jag umgås ytligt med nån tjej skulle jag bara vilja trycka in handen i trosan och känna på hennes fitta, men då skulle hon nog bli arg.

Alltså mitt sociala samspel är noll och jag har varit utanför så länge att jag har noll jävla aning om hur man får sex som man.

Intressant. Hur gammal är du?
Citera
2025-07-01, 00:18
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant. Hur gammal är du?

42
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera