2026-08-17, 16:28
Medlem
Jag tycker generellt att sexualsynen i Sverige är skev och lite korkad. Jag tycker man är redo när man är redo.

Jag är 33 år just nu, ej haft sex med någon än, visst det är väldigt tråkigt och stundstals frusterande. Har inga direkta problem med min sexlust, även om psykiatriska mediciner säkert kan påverka en del åt det negativa hållet.
Jag har haft problem med psykisk ohälsa till och från i över 10 år så det hjälper mig väl knappast att komma till skott samtidigt som det känns som en ursäkt ibland?

Jag tror det skulle funka att berätta för en tjej om att jag kämpat med psykisk ohälsa och att jag kämpar på och försäker få ordning på mitt liv? Vet ej hur ärlig man ska vara dock.

Jag har förövrigt fått en autism diagnos sent 29 år som jag varken tycker stämmer bra eller jätte dåligt, det har jag ingen lust att berätta om i allmänhet dock. (Jag tycker jag är någonstans mittemellan autism och normal fungerande typ, vare sig fullt normal (men vem är det?) Eller autistisk. Har nivå 1 dock och ingen intellektuell funktionsnedsättning.

Sen äcklas jag av överdriven promisiciöst sexuellt beteende dvs människor som ligger runt för lätt och ytligt. Jag känner väl att jag vill ha något typ av connection känslomässigt samtidigt som jag önskar inget seriöst förhållande just nu. Så om jag är hycklande vet jag inte. Alltså en kvinna/tjej som inte har alltför promisiciöst sexuellt beteende samtidigt som är öppen sexuellt för mig dvs inte för restriktiv syn på sex. I övrigt kommer jag från en kristen familj/troende familj möjligt att det påverkar mina värderingar i vissa fall. Kom gärna med tips och förslag.

Mvh Något förvirrad men nyfiken människa som gärna vill ha sex men med rätt tjej (men behöver ingen seriös relation just nu). Jag har ej testat dejtingappar och kvinnor har visat ytligt intresse av mig till och från.
Senast redigerad av Levitah 2026-08-17 kl. 16:31.
Citera
2026-08-21, 20:52
Medlem
citizenzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storbonde1
Tycker du inte ska spendera för mycket på en dyr eskort första gången, blir mycket pengar och du kommer antagligen inte palla länge innan du "kommer". Dra till en FKK i Tyskland som Artemis el dyl så kan du ligga med snygga brudar utan press för en mer rimlig peng, så länge du inte låter dig bli lurad av första bästa kvinna som närmar sig. Att första gången ska vara "magisk" är en myt som många oskulder tror på.

Kollade upp Artemis. Fan, tack för tipset.

Nä, alltså, jag tror inte det kkommer att vara magiskt. Antagligen pinsamt och obekvämt. Tänkte att en professionell tjej kan liksom vägleda mig utan att det ksulle bli för pinsamt.

Artemis, ett alternativ, kanske bättre! Tack ska du ha!!
Citera
2026-08-21, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citizenzero

Nä, alltså, jag tror inte det kkommer att vara magiskt. Antagligen pinsamt och obekvämt. Tänkte att en professionell tjej kan liksom vägleda mig utan att det ksulle bli för pinsamt.

Som jag hintade om tidigare är det viktigt att våga säga nej när du först blir överöst med kvinnor som raggar. Bäst är att chilla, se en tjej du går igång på, och sedan snacka med henne om service. Det kan lätt dra iväg om du tar en 60 vs 30 min eller med extras (fråga om vad allt du ev vill ha förutom sex med kondom kostar!), men annars är det grymt prisvärt jämfört med vad du får i Sverige och generellt högre nivå utseendemässigt.

Här har jag skrivit en recension av Artemis plus ett annat bra ställe i Berlin (som är lite dyrare): https://www.flashback.org/t3740034
Senast redigerad av Storbonde1 2026-08-21 kl. 21:57.
Citera
2026-08-31, 01:04
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slether
Förlorade min när jag var 19 (inte alls länge sedan) med en tjej jag tycker mycket om och som jag fortfarande tycker om.

Har ju självfallet varit lite småstressad men inte brytt mig så mycket egentligen.
Tycker att man ska ha legat innan man blivit 25 iallafall..

Men det beror ju på vad för slags person man är också.
De flesta är nog skadade av den
manliga ungkarls-förebilden som går ut på att man knullar så många som möjligt. Barney Stinson.

Man vill ju fan inte vara som dagens ungdom iallafall som ligger runt som kaniner när dom är 13-14 år.

Vadå ligger runt 😂 dom sitter ju bara vid tiktok och dator hela dagarna
Citera
2026-08-31, 03:26
Medlem
Pedris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizenzero

Tänk på fysionomin. Det är viktigt med vanliga tjejer men ännu viktigare i en bransch som eskortverksamhet. Välj en tjej som ser snäll och gullig ut. En tjej med elakt ansikte är inte lämpligt första gången.

Tänk typ en glad tjej med gulliga kinder istället för en bitch med stramt ansikte.
Citera
2026-09-03, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomFrida
Va inne på youtube och såg en animerad podcastserie där dom diskuterade hur länge det är OK för en kille att vara oskuld. Vad tycker ni ?

http://www.youtube.com/watch?v=4Z3uJbvGnkA

Udda frågeställning. Det är väl okej tills träfacken ska på. Men såklart sorgligt om man hela livet haft en längtan. (Gäller väl förövrigt bägge könen)
Citera
2026-09-04, 17:52
Medlem
citizenzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedri
Tänk på fysionomin. Det är viktigt med vanliga tjejer men ännu viktigare i en bransch som eskortverksamhet. Välj en tjej som ser snäll och gullig ut. En tjej med elakt ansikte är inte lämpligt första gången.

Tänk typ en glad tjej med gulliga kinder istället för en bitch med stramt ansikte.

Tack för tipset. Det låter väldigt rimligt. Jag uppskattar och är tacksam!
Citera
2026-09-10, 17:21
Medlem
ffeeeeea777s avatar
Egentligen inte över 20 år. Hmm. Det är vad cool normerna säger. Svårt det där.

Autism är dock vanligt, skulle jag tro. Hur förlorar man oskulden om man samtidigt ska vara riktigt jävla macho och ta för sig och har svårt för signaler (menar intryck). Är lite blyg.

ligga med någon annan än nån som är RIKTIGT nära bekant är ju dock riktigt otäckt..

Edit: Är man dock lite autistisk är det juu vanligt att man är sån där misantropisk svår en och önskar sig att mänskligheten upphör (mer eller mindre), ponera det är så här, förklara då för mig vart exakt man ska godkänna detta shejmande ifrån? Vi blickar framåt.
Senast redigerad av ffeeeeea777 2026-09-10 kl. 17:24.
Citera
2026-09-12, 21:17
Medlem
citizenzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storbonde1
Som jag hintade om tidigare är det viktigt att våga säga nej när du först blir överöst med kvinnor som raggar. Bäst är att chilla, se en tjej du går igång på, och sedan snacka med henne om service. Det kan lätt dra iväg om du tar en 60 vs 30 min eller med extras (fråga om vad allt du ev vill ha förutom sex med kondom kostar!), men annars är det grymt prisvärt jämfört med vad du får i Sverige och generellt högre nivå utseendemässigt.

Här har jag skrivit en recension av Artemis plus ett annat bra ställe i Berlin (som är lite dyrare): https://www.flashback.org/t3740034

Läste din recension av de båda ställena. Jag tror att jag tar mig till Artemis nästa sommar. Planerar så iallafall. har du några mer kloka ord du känner för att dela så känn dig välkommen att göra det.
Citera
2026-09-12, 22:04
Medlem
Antexs avatar
Den här tråden hör inte hemma här utan i social ohälsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in