Ja jag kan inte förstå det.. Medias Illuminati symbol de använder för att folk ska köpa mer är att det är Satanism. Att musikstjärnor har sålt sin själ till satan och bla bla. För mig blir det bara face palm efter face palm. Jag är Ateist, och även ifall jag tror att det kan finnas något, så tror jag inte det är något man kan beskriva med ord och absolut inget som vill göra en illa. Men många av mina vänner är också Ateister och de tror på det här. De är dock även mer insatta i populär musik och jag är fortfarande såld på gamla Black Sabbath och Jimi Hendrix låtar, men mina vänner är i alla fall helt hysteriska ibland. De liksom "Ahh, de är satanister!" och så fortsätter de kolla på skiten. Och när jag ser det så är det bara en anorektisk, ful, bortskämd jävla snorvalp som klär av sig naken för att få mer views och gör 666 och trianglar med handen. Sedan så har de mage att kalla sig för Illuminati.
1. 666 med handen och Trianglar är
inte Illuminatis symboler. Utan deras symbol är en uggla med en bok uppslagen med blanka sidor för "De ska skriva historia".
2. 666 symbolen med handen är inte någon slump. Synagogor och Kyrkor är de som har byggd upp det språk vi använder oss av idag och de tog 666 Från handens symbol och stämplade den som djävulens verktyg för det var tack vare händerna som vi åt från "Frukten från trädet utav vetenskap".
Jag är faktiskt en som står på Illuminati's sida. Och nu pratar jag inte om barnsligheterna i media. Utan den orginella gruppen på 1700- talet. Jag har läst vad de ville åstadkomma och det är ju vad väldigt många vill idag. Bland annat inget kungastyre och att kyrkan inte ska få ha någon makt över huvud taget. Tror många står för dessa saker. Kan då inte förstå varför så många är rädda för dem, då de Inte Är Satanister Utan Ateister! Som vanligt ser vi media trycka på folks knappar för att få oss mer intresserade att köpa vad de vill att vi ska köpa.
Så vad tror ni? Tror ni fortfarande att medias illuminati är verkligt? Och att Katie Perry snart kommer ta våra själar... Eller tror ni att Illuminati (de riktiga) igentligen är de bra killarna? Som sagt, de hade bra ideer som vi nu har börjat använda oss av.. Sedan är det ju att "Den som vinner kriget skriver historian". Och kyrkan och staten vann över de orginella frimurarna, så det är klart då att de kallade dom för satanister. Varför skulle de inte göra det? Få folk att inte våga kolla upp vad de stod för. Sedan vet vi att kyrkan förr i tiden såg Ateister som Satanister då de inte trodde på någon gud, förr var det svårt för troende att se skillnad på icke troende och Satanister av någon underlig anledning...
Och en sak till bara för er som fortfarande tror på medias Illuminati: Vet ni vem Aleister Crowley var? Han ägnade hela sitt liv till att studera magi, satanism och occultism. Och denna galning, Aleister, kunde inte sälja sin själ till satan, han visste hur man kunde öppna dörrarna till helvettet (enligt han själv) men inte hur man sålde själen. Så (ifall jag får fråga),, vart lärde sig då Eminem och Katie Perry hur man sålde sin själ till satan?

Grävde Eminem upp en massa gravar och slaktade en get samtidigt som han sjöng "Tipping Toes" baklänges eller?

Ni måste ju förstå att dethär bara är bull shit?!