2014-01-30, 17:53
Medlem
Ska enligt Expressen finnas en hemsida där Sveriges mest hatade man och hans familj hängs ut med bild. Vad är det för sida?
Citera
2014-01-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junne13
Ska enligt Expressen finnas en hemsida där Sveriges mest hatade man och hans familj hängs ut med bild. Vad är det för sida?

Länken finns i min signatur (nej jag har inte skapat sidan )
Citera
2014-01-30, 17:59
Medlem
Ironin med allt detta är om Jonas Häger själv blir dömd för förtal, ärekränkning, ekobrott eller liknande och hamnar på kåken, så lär han ju ha massa kompisar!
Då kommer en våldtäkt av Mikael Persbrandt att kännas som ett privilegium i jämförelse!
Citera
2014-01-30, 18:02
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helvete111
Ironin med allt detta är om Jonas Häger själv blir dömd för förtal, ärekränkning, ekobrott eller liknande och hamnar på kåken, så lär han ju ha massa kompisar!
Då kommer en våldtäkt av Mikael Persbrandt att kännas som ett privilegium i jämförelse!

Jag skulle gissa på att han aldrig hinner äntra en rättssal innan tiden tar slut för honom. Om han exponerar sig vid fel tillfälle så är det över för honom.
Citera
2014-01-30, 18:47
Medlem
Håll er till topic.

Något nytt om mannens förehavanden?
Citera
2014-01-30, 20:16
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja det är märkligt för att inte säga upprörande att inte http://www.piscatus.se/ skapar samma upprördhet men nu är det här en skvallertråd om Jonas Häger så vi får ta det i ett annat forum.

9 sidor rent jävla dravel sen jag var inne sist, försöken att sänka tråden blir allt mer paniska.
Tråden handlar om Jonas, inte Piscatus eller andra liknade bolag. Att folk är upprörda är helt enkelt att det är först nu som den svenska medborgaren kunnat ta del av samma material med fel och brister som domstolsverket tidigare försett olika mediebolag med, och med Lexbase kom då ett upplägg av utpressningskaraktär. Och skriver ombudet sig på en falsk adress hos en helt ovetande kvinna finns det inga ursäkter längre om "affärsverksamhet". LÄGG NER DRAVLET och allt SKITSNACK.

Läs följande noga
http://reclaimjustice.com/artiklar/lexbase/index.html
http://reclaimjustice.com/artiklar/lexbase/stamningsansokan.pdf

Sätt nu igång och gräv eller lämna denna tråd, vad vet vi om Jonas och hans "hemliga riskkapitalister", finns det kopplingar på Riddargatan 72 eller på Karlavägen, eller finns det andra uppgifter och ett ev 3:e bolag. GRÄV, GRÄV, GRÄV.....
Citera
2014-01-30, 21:35
Medlem
Har han stängt ner sin moppehemsida eller finns det företaget kvar?
Hur fan kan han nolltaxerat i flera år fast han haft företag?
Citera
2014-01-30, 21:48
Medlem
nmc80s avatar
Det flög just förbi en rovfågel som sa att en Häger sitter och häckar på Clarion/Skanstull.
Någon som känner en ornitolog som kan stämma av detta?
Citera
2014-01-30, 21:52
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nmc80
Det flög just förbi en rovfågel som sa att en Häger sitter och häckar på Clarion/Skanstull.

Jag har 6 mil dit. Annars hade jag kollat. Har han ett bokat rum?
Citera
2014-01-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Momento
Har han stängt ner sin moppehemsida eller finns det företaget kvar?
Hur fan kan han nolltaxerat i flera år fast han haft företag?

Vad lever han på? moppeverksamheten, socialbidrag? nolltaxera låter väldigt lustigt. Helt klart något som inte stämmer.

Citat:

Mycket intressant. Vi får hoppas att någon fågelintresserad är vaken
Citera
2014-01-30, 22:30
Medlem
Citat:

Hade jag bott i närheten så hade jag lätt åkt dit och fotat honom. Skickat bilderna till aftonbladet som skrev en artikel om att hjärnan (sic!) bakom Lexbase ironiskt nog håller sig gömd. Hägern borde ställa upp i media och svara på alla frågor som finns kring lexbasehärvan. Han är trots allt ansvarig utgivare och VD.
Citera
2014-01-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Democrazy
Hade jag bott i närheten så hade jag lätt åkt dit och fotat honom. Skickat bilderna till aftonbladet som skrev en artikel om att hjärnan (sic!) bakom Lexbase ironiskt nog håller sig gömd. Hägern borde ställa upp i media och svara på alla frågor som finns kring lexbasehärvan. Han är trots allt ansvarig utgivare och VD.

Är det polisen som ordnat ett hotellrum till Jonas eller har han fixat det själv?

Äger jonas en bil, har han körkort?

Det skulle vara högst intressant att få en uppdatering från skanstull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in