Citat:
Ursprungligen postat av
riquelme
Svårt att få tjejer?

Vad har det med saken att göra? Du briljerar på den här forumdelen som vanligt...
Inte ens värd att svara på. Alltid lika givande inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Det finns ju andra sporter utanför fotbollen. Utmärkta kvinnliga sportjournalister är Lotta Fahlberg, Annika Greder Duncan, Malena Johansson, Maria Wallberg, Maria Strandlund Tomsvik och Marit Nybelius för att nämna dem jag kom på lite snabbt.
Absolut finns det kunniga kvinnor inom en massa områden som kan sin sak och vet vad dom pratar om.
Men nu snackar jag Guldskölden och de nominerade till den!
Vad Annika Greder Duncan säger om ditten och Maria Wallberg om datten intresserar mig föga.
Jag är intresserad av fotboll och bedömer dom som snackar om fotboll på daglig basis runt om i mediasverige. Johanna Garå och Johanna Frändén är, enligt mig, dåliga inom sitt yrke och har förmodligen kvoterats in i SVT respektive TV4-gruppen på grund av att man vill ha jämnare könsfördelning. Jag blir i varje fall inte imponerade när jag hör dom snacka och inser varje gång hur otroligt lågt ribban måste ligga för att bli sportjournalist i Sverige.
Lika lite imponerad som jag blir när jag hör Lasse Anrell och Robert Laul prata eller när jag läser deras texter. Fast det kanske är fel att tycka av mig. Då kanske jag har svårt att få kompisar...
Johanna Reimers är bra.
Sedan finns det några andra som jag tycker är både intressanta att lyssna på och läsa.