2014-02-10, 16:22
Medlem
Undrar hur dom gör med instinct.
Kan inte lita på IO efter HA.
Citera
2015-06-16, 17:23
Medlem
Noe-s avatar
Nytt Hitman, släpps 8/12-15

Nytt Hitman släpps 8/12-15 på PC, PS4 och Xbox One. Förbokar man får man tillgång till Beta, PS4 en vecka före PC, ingen beta för Xböx.

Citat:
Ursprungligen postat av www.hitman.com
The experience will begin on December 8th and we will release new locations, missions and hits over time at regular intervals through 2016, which means we’ll all be able to share in the excitement of a new content drop at the same time. Rather than unboxing a game, playing it and then that’s sort of it, we want to deliver a true community experience - creating an ongoing and evolving game which plays out with a finale that brings the story arc together. Our primary goal is to keep HITMAN players fully engaged, so between bigger drops we will be creating one-off live events and live targets to keep you immersed in the experience.

Imagine a target appearing for every player in the world, for a limited time only… let’s say 48 hours. Where your one shot counts. And when that target is gone, it is gone forever. A shared experience where we imagine the HITMAN community will come together every time a new mission or new location appears. For $60 you’ll get full access to all of this content – everything we release as part of this story.

Launch trailer

Blir detta spelet Absolution borde varit är nog frågan på alla våra fingrar
Citera
2015-06-17, 00:15
Medlem
Det ser ut som att det kan bli bra, speciellt med tanke på att det verkar som att dom accepterat att absolution var sämst och att dom sagt att dom ska gå tillbaka till spelets rötter.

En av få saker som jag dock är orolig över är det dom snackat om ang att dom ska släppa nya missions efter spelet släppts. Lite rädd att det inte blir speciellt många missions som dom släpper när man väl köpt spelet och att dom ursäktar en eventuell brist på mängd uppdrag med att dom ska släppa mer i framtiden.

Hoppas även att det inte bara är uppdrag med stora händelser med en massa människor på banan utan även några uppdrag som har lite långsammare tempo som tex ett litet lugnt villa område i usa ungefär som det uppdraget i bloodmoney
Citera
2015-06-17, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Det ser ut som att det kan bli bra, speciellt med tanke på att det verkar som att dom accepterat att absolution var sämst och att dom sagt att dom ska gå tillbaka till spelets rötter.

En av få saker som jag dock är orolig över är det dom snackat om ang att dom ska släppa nya missions efter spelet släppts. Lite rädd att det inte blir speciellt många missions som dom släpper när man väl köpt spelet och att dom ursäktar en eventuell brist på mängd uppdrag med att dom ska släppa mer i framtiden.

Hoppas även att det inte bara är uppdrag med stora händelser med en massa människor på banan utan även några uppdrag som har lite långsammare tempo som tex ett litet lugnt villa område i usa ungefär som det uppdraget i bloodmoney
Vad var det du inte gillade med Absolution? Nu var det ett tag sen jag spelade spelet men jag hade inga direkta invändningar mot spelet som jag kan komma ihåg.

Det kanske blir ett episodiskt spel där varje episod för handlingen framåt genom att du får i uppdrag att lönnmörda tre-fyra karaktärer på olika banor? Eller att de skapar en community där man kan göra egna banor och dela med sig av?

Jag hade gärna sett olika tempoväxling bland uppdragen. Kommer ihåg första spelet där man ibland väntade på ett hustak för att skjuta någon med krypskyttegevär, spränga någon med bil, raida colombianska drogkungar osv. Det tyckte jag var en rolig tempoväxling. I senare spel handlar det ju bara om att bli "silent assassin" och döda alla så det ser ut som olycksfall.
Citera
2015-06-17, 02:47
Medlem
Korders avatar
Det allra största felet med absolution är checkpointsen. Näst största är att uppdragen är alldeles för linjära, med få val. Vissa uppdrag är rena rama actionpangaren.
Citera
2015-06-17, 10:46
Medlem
Mikeyjamess avatar
På Steam såg jag just reklam för ett Hitmanspel som kommer i december. Var bara stillbilder och lite beskrivning men ingen titel. Kan det vara del 6 eller DLC-material?

http://store.steampowered.com/agecheck/app/236870/
Citera
2015-06-17, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
På Steam såg jag just reklam för ett Hitmanspel som kommer i december. Var bara stillbilder och lite beskrivning men ingen titel. Kan det vara del 6 eller DLC-material?

http://store.steampowered.com/agecheck/app/236870/

Det är nya hitman, visades en del om det på E3.
Citera
2015-06-17, 12:22
Moderator
^Eazs avatar
Sammanfogade två trådar om samma spel
/Mod
Citera
2015-06-17, 12:26
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Det är nya hitman, visades en del om det på E3.
har du några video klipp på när dom presenterar hitman?
Citera
2015-06-17, 13:24
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fan vad härligt, spelåret blev just roligare
Citera
2015-06-21, 16:21
Medlem
brattalattas avatar
Ska man skratta eller gråta åt hitmans nya ansikte? Han har helt plötsligt blivit yngre trots att det är tiden efter absolution. Dessutom ska bateson vara rösten.
Citera
2015-06-21, 21:53
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta
Ska man skratta eller gråta åt hitmans nya ansikte? Han har helt plötsligt blivit yngre trots att det är tiden efter absolution. Dessutom ska bateson vara rösten.
Det är väl en reboot, börja om från början? Eftersom man låster upp mer möjligheter ju mer man spelar så antar jag att det utspelas innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in