Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-15, 17:43
Medlem
Darre08s avatar
Hej, jag undrar nu om det finns ett super bra program som är gratis eller kostar, det ska gå få tag på i nätet hur som helst. Jag hade tidigare Nero 8, som funkade bra. Men detta är en ny dator Win 8, och nu behöver det brännas program till CD skivan. Jag har inget direkt erfarenhet inom detta område, och frågar därför. Vad har ni eller vad rekommenderar ni för program som bränner ner till CD/DVD skivan etc. Annars kör jag på Nero som vanligt.

Jag hoppas att ni inte misstolkar min text på något sätt. Jag är ute efter det som är vanligast fast inom denna "bränna skivor" område. Tex VLC är tydligen super känd och används av majoriteten idag. Inga problem som helst, kanske finns det ett annat program som vissa geeks använder eller moddat själv som fungerar bättre än VLC player, men ni förstår min sammanhang.

Mvh
2014-01-15, 17:50
Medlem
brianmolkos avatar
CDBurnerXP eller IMGburn
ta båda, de är legalt gratis dessutom
2014-01-15, 18:08
Medlem
BigFatCones avatar
CDBurnerXp är det enda man behöver om man bränner vanliga dataskivor.
2014-01-15, 18:11
Medlem
Darre08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
CDBurnerXP eller IMGburn
ta båda, de är legalt gratis dessutom

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
CDBurnerXp är det enda man behöver om man bränner vanliga dataskivor.

Tack Kings <3
2014-01-16, 21:48
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darre08
Hej, jag undrar nu om det finns ett super bra program som är gratis eller kostar, det ska gå få tag på i nätet hur som helst. Jag hade tidigare Nero 8, som funkade bra. Men detta är en ny dator Win 8, och nu behöver det brännas program till CD skivan. Jag har inget direkt erfarenhet inom detta område, och frågar därför. Vad har ni eller vad rekommenderar ni för program som bränner ner till CD/DVD skivan etc. Annars kör jag på Nero som vanligt.

Jag hoppas att ni inte misstolkar min text på något sätt. Jag är ute efter det som är vanligast fast inom denna "bränna skivor" område. Tex VLC är tydligen super känd och används av majoriteten idag. Inga problem som helst, kanske finns det ett annat program som vissa geeks använder eller moddat själv som fungerar bättre än VLC player, men ni förstår min sammanhang.

Mvh
https://www.flashback.org/sok/br%C3%A4nnarprogram

Tråd låst/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in