2014-01-14, 17:26
Medlem
Nhigtwolfs avatar
För 5 månader blev jag höverfallen och tvingad till oralsex.
Då ingen gärningsman hittades så lades utredningen ner.
Och nu har jag fått klart att jag kommer få ersätning från mitt försäkringsbolag
Jag är försäkrad i if
Hur mycket kan jag tänkas få ut i ersätning.
Med tanke på att jag förlorat nästan hela mitt liv pga detta
Citera
2014-01-14, 18:52
Medlem
Mihailovics avatar
Har för mig att IF inte har fasta schablonbelopp men c:a 100 000 kr + eventuella kostnader, förluster m.m. kan du räkna med.
Citera
2014-01-15, 00:27
Medlem
CureMes avatar
Om det inte finns en gärningsman gripen, finns det vittnen på det som hände? Det låter som att försäkringsbolaget kan trilskas annars.

Luckan för bedrägerier blir ju rätt stor i de här fallen
Citera
2014-01-15, 14:49
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CureMe
Om det inte finns en gärningsman gripen, finns det vittnen på det som hände? Det låter som att försäkringsbolaget kan trilskas annars.

Luckan för bedrägerier blir ju rätt stor i de här fallen

Nu verkar TS försäkringsbolag vilja betala. Självklart behövs det inga vittnen.

Det räcker att TS gör det mer antagligt att ett försäkringsfall inträffat än vice versa.

Det skulle till en jävla massa för att försäkringsbolaget skulle ta en strid om detta i domstol om man inte hade på fötterna just när det gäller våldtäkt.

Så visst finns det en massa utrymme för bedrägeri även om det inte alltid är så enkelt som det låter.

Fast försäkringsbolaget borde nog kanske vägra i detta fallet. TS verkar inte ha alla hundarna på gården.

(FB) Hur långt har ni gått? Det mest sexuellt omoraliska ni gjort!

Senast redigerad av Mihailovic 2014-01-15 kl. 15:04.
Citera
2014-01-16, 20:12
Medlem
(FB) Skulle du våga prova djursex?

Ts verkar mycket sjuk, ja.

Så som jag ser det kommer du få pengar om det visar sig att du faktiskt blivit utsatt för brott. Tänk på att om du begår försäkringsbedrägeri ich åker fast blir du hårt knullad igen.

Men för att få veta summan, det borde ju framgå påb eslutet du fått. Har du fått något beslut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in