Hej. Köpte en sittplats längst upp på arenan eftersom den var billigast. Är denna platsen verkligen bra för detta evenemang (konsertevenemang) eller är det en skitplats jag köpt?
Egentligen så har jag erfarenheter av denna typ av sittplats. Jag har sett ett band live på Friends Arena och haft denna plats, och det var en okej plats. Men nu handlar det ju om Tele 2 Arena.
Är det stor skillnad mellan dom?
Egentligen så har jag erfarenheter av denna typ av sittplats. Jag har sett ett band live på Friends Arena och haft denna plats, och det var en okej plats. Men nu handlar det ju om Tele 2 Arena.
Trivdes du med sämsta platsen på Friends lär du trivas med sämsta platsen på Tele 2.
Jag fick ett VIP-pass till invigningen av Tele2 Arena så jag kunde ta mig runt lite hur jag ville, tog vara på detta och gick runt lite för att just försöka se och höra skillnaden på olika ställen i arenan, jag stod vid ett tillfälle i kurvan nästan högst upp, man såg och hörde väldigt bra, detta var under Kent konserten.
Har du biljett på långsidan, kurvan eller kortsidan? vilket fall som helst så ser man bra överallt, arenan är i mitt tycke mycket bättre än Friends, och vid konsert är den ju rätt stor ändå, runt 45 000 pers ska gå in vid utsålt, och Friends trycker väl in 55 000 när det är utsålt?
Fick bli sitt för mig där under Avicii! Tjejens syster (ej fyllda 18) skall med! Ska pimpla några bira och höra på en av housevärldens SÄMSTA artister i Tele2 Arena!
Jag har också en fråga om Tele2 Arena. Om man har en plats B302, rad 21, är det riktigt dåliga platser? Hur mycket ser man? är det lika brant som i Friends arena? Jag hade där platser rätt högt upp och det var lite obehagligt för mina vänner som är lite höjdrädda, är det likadant i Tele2?