2013-12-30, 00:14
Medlem
Carelesss avatar
Brady punt!!!!!
2013-12-30, 00:15
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey

Allt kanske är en del av någon marknadsföringsgrej för Draft Day dock?
Känns ju lite onödigt med en 14 år lång marknadsföringskampanj för en halvkass film starring Costner :P

Nåja, vissa saker ändras inte. Browns har en ny HC nästa år och kommer starta åtminstone 3 QBs varav åtminstone 2 inte finns på rostret idag
2013-12-30, 00:17
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverwas
Ingen fara med Schwartz han sitter relativt säkert i Detroit tydligen.

Men Tebow som OC hade varit nice
Jag tror faktiskt att det är ganska klokt. Klaffar det inte nästa säsong så gör man sig av med honom och får då också in en ny HC som kan plocka in sin egen QB som kan ge Stafford ordentlig konkurrens.
2013-12-30, 00:17
Medlem
Carelesss avatar
Den där CBS-grafiken om att Bradys senaste punt var mot Miami -03 stämmer ju inte alls... Han hade ju en punt mot Broncos i playoffs för 2 år sedan.
2013-12-30, 00:20
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Vi får in McDaniels med Tebow som OC eller typ Schwartz (min hat-HC). Det är ju Cleveland vi sncakar om.
Jag googlade på det och fann att Schwartz jobbade som scout för Lombardi 93-95. Får han sparken från Lions så vet vi nu vart han går.
2013-12-30, 00:22
Medlem
Neverwass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krösus Sork
Jag tror faktiskt att det är ganska klokt. Klaffar det inte nästa säsong så gör man sig av med honom och får då också in en ny HC som kan plocka in sin egen QB som kan ge Stafford ordentlig konkurrens.

Jo jag skrev lite om för och nackdelar i huvudtråden tidigare idag. Stör mig nog mer på Linehan än vad jag stör mig på Schwartz, idag handlar defense i NFL så mycket om att "make plays" i bra situationer och Detroits D har haft sina ljusa stunder. Men däremot så har man under andra halvan av säsongen varit sjukt dåliga på offensiven, predictable playcalls och okreativa beslut. Sen så tar man tveksamma beslut var och varannan match, go for it on 4th and long mot Steelers tex.. etc etc

Men vi får se om Schwartz får stanna och vi får se om han kan göra något med all talang.
2013-12-30, 00:25
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Jag googlade på det och fann att Schwartz jobbade som scout för Lombardi 93-95. Får han sparken från Lions så vet vi nu vart han går.

Typ givet.

Vill inte veta vad som händer med en kille som Josh Gordon i ett lag coachat av Schwartz.

Men ändå rätt sjukt om Schwartz får stanna i mina ögon.
__

@MikeSilver: Another Browns player: "This organization is a joke."

One Browns player: "We are so dysfunctional. These billionaires need to pick somebody and stay with them. These aren't girlfriends..."

Haha.

__

Och under tiden går Steelers till slutspel.

Browns började 3-2

Steelers började väl typ 0-5
2013-12-30, 00:27
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
__

@MikeSilver: Another Browns player: "This organization is a joke."

One Browns player: "We are so dysfunctional. These billionaires need to pick somebody and stay with them. These aren't girlfriends..."

Citat:
Steelers började väl typ 0-5
0-4 om jag får be
2013-12-30, 00:33
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krösus Sork
Pfft, det finns inget turligt med Steelers organisation. Vi mutar domarna, det är en helt annan grej

Jodå börjar man säsongen 0 - 4 och når playoffs eftersom 3 lag förlorar så HAR man tur.
2013-12-30, 00:37
Medlem
Mclarengbgs avatar
Hoyer borde väl Browns ändå behålla för han var väl i alla fall okej innan han blev skadad, eller?

Får Schwartz sparken så tar säkert Kraft/Belichick in honom så att han får boosta sitt CV/resume lite grand.
2013-12-30, 00:37
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Visst känns det som om Redzone har fokus på de betydelselösa matcherna ikväll?
2013-12-30, 00:42
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Hoyer borde väl Browns ändå behålla för han var väl i alla fall okej innan han blev skadad, eller?

Får Schwartz sparken så tar säkert Kraft/Belichick in honom så att han får boosta sitt CV/resume lite grand.

Ja, Hoyer lär ju vara kvar. Han har ju en koppling till BB och det verkar ju vara det som betyder något. Det är ju väldigt mycket ol' boys club-känsla över Browns nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Visst känns det som om Redzone har fokus på de betydelselösa matcherna ikväll?

Håller med. Men det är väl givet kanalens fantasyfokus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in