Citat:
Ursprungligen postat av Alvaro
Haha, jag antar att du trollar, men jag har tagit amfetamin ett hundratal gånger och kokain över 20 gånger åtminstone. Gått på heroin i några år, går numera på sub...
Varför skulle jag ljuga? Jag tror Thorsten är en duktig skådespelare, vet hur man ska bete sig för framstå som udda och har upplevt den goa känslan jag beskrev och därför spelar/lever ut det han vill göra.
Jag ser det enbart som positivt.
Hurvida han hög eller inte i programmet är svårt att säga, hans switch till helt ryckfri när han sjunger tyder ju på att han åtminstone inte är fullständigt maxad.
Vadå ryckfri? Det är bara amatörer som rycker och snackar i dom banorna överhuvudtaget.
Känner iaf hundra pers som tar affe och vet fan ingen som går ryckigt, tuggar, får stora pupiller osv, det där stämmer inte.
Ingen jag känner behöver sälja sin kropp, de flesta har jobb, barn och familj och kommer aldrig hamna på plattan, dom drar en lina när dom ska städa lägenheten eller göra nåt annat som är jobbigt typ gå på begravning osv, så du är helt fel ute.
Du tror knarkarna finns på plattan, i Rinkeby och på stans busskurer men det är bara en promille av alla som knarkar i sverige.
Att han har full koll är det ju inget tvivel om men det beror ju på att han tagit amfetamin, hade han varit så "utåtriktad" av bara alkohol så hade han helt säkert sluddrat men man sluddrar inte på amfetamin/kokain man blir skärpt som fan. Och det visade han ju att han kunde.