2012-01-29, 03:43
Medlem
Bacchus94s avatar
Inte fan sjöng Sylvia Vrethammar "Viva Espana" i melodifestivalen heller. Där får Flincken bakläxa.
Citera
2012-01-29, 11:16
Medlem
jamtlandoffroads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
JA. Det är nog bara du.

PO försökte ju i alla fall få ihop det. Och han tog av sig till kalsongerna i en forntida Hylands Hörna.....hur i helvete får du ihop det med fullblodsidioten Thorsten F?

Killen är patetisk. Och det ska jag tala om för honom om jag nånsin träffar honom.

Han är inget geni. Han är patetisk. Sen får han gärna leva sitt liv som han vill, det struntar jag i. Och om mina skattepengar försörjer hans liv.....so fine. Nåt ska ju dom gå till. Antar jag.
jo, menade inte att jämställa dom.
men dom rör sig och talar lika, kan vara typiskt teaterfolk men de där huvudrörelserna är likartade liksom svamlandet
Citera
2012-01-29, 15:27
Medlem
Liliththewitchs avatar
Thorsten Flink var uppenbart knarkpåverkad i Skavlan. Det är tragiskt att SVT lät honom medverka i det dåliga skick han var i. Man undrar hur det ska gå med hans medverkan i Melodifestivalen.

Nu undrar vi vad som verkligen HÄNDE i Skavlan. Det mesta har ju klippts bort. I Skavlans talkshow funkar det ju alltid så att medverkarna kommer in en efter en och sätter sig i soffan. Sedan sitter alla kvar tills programmet är slut. Så skedde ju inte med Thorsten Flink, som ni märkte. Helt plötsligt är han bara borta ur TV-rutan och programmet fortsätter som om ingenting hänt. Med det temperament Thorsten Flink har kan man svårligen tänka sig att han bara godmodigt skulle ha lufsat iväg på uppmaning från Skavlan.

So the real story, anyone? Någon här som vet eller rentav var med i publiken?
Citera
2012-01-29, 19:28
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liliththewitch
I Skavlans talkshow funkar det ju alltid så att medverkarna kommer in en efter en och sätter sig i soffan. Sedan sitter alla kvar tills programmet är slut.
Detta stämmer inte alls. Ibland, när det är många deltagare så är vissa av dem bara med i början, för att sedan försvinna och göra plats för nya gäster i slutet. Jag har sett flera säsonger av Skavlan så jag vet.
Citera
2012-01-29, 20:41
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liliththewitch
Thorsten Flink var uppenbart knarkpåverkad i Skavlan. Det är tragiskt att SVT lät honom medverka i det dåliga skick han var i. Man undrar hur det ska gå med hans medverkan i Melodifestivalen.

Nu undrar vi vad som verkligen HÄNDE i Skavlan. Det mesta har ju klippts bort. I Skavlans talkshow funkar det ju alltid så att medverkarna kommer in en efter en och sätter sig i soffan. Sedan sitter alla kvar tills programmet är slut. Så skedde ju inte med Thorsten Flink, som ni märkte. Helt plötsligt är han bara borta ur TV-rutan och programmet fortsätter som om ingenting hänt. Med det temperament Thorsten Flink har kan man svårligen tänka sig att han bara godmodigt skulle ha lufsat iväg på uppmaning från Skavlan.

So the real story, anyone? Någon här som vet eller rentav var med i publiken?

Enligt Aftonbladet gick det till så här: Efter att Flinck lämnat över boken till herr Ranelid gick han till terapi-attack mot den sistnämnde och tillskrev honom såväl utanförskap som bekräftelsebehov i en sju minuter lång monolog som helt klipptes bort. Därefter bad Ranelid Skavlan att fråga Flinck om Melodifestivalen. Detta, och Flincks svar kunde vi se i rutan.
Därefter tvingades SVT avbryta inspelningen pga snuskaos ("skådespelaren hade raljerat så mycket att baksnuset i munnen täckte hans tandrad") och be honom spotta ut snuset innan inspelningen kunde fortsätta.
Sedan togs (nu enligt Expressen) ytterligare en paus för att släppa in fröken Pourkarim, och då frågade Flinck "Får jag gå nu?" och sen gick han. Jag gissar att Skavlan och de andra gästerna, eller produktionsteamet för den delen, inte ansträngde sig något vidare för att hålla kvar honom.
Citera
2012-01-30, 01:07
Medlem
Alvaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Vilken jävla dynga du skriver, jag blir fan rasande. Du ljuger och har aldrig tagit amfetamin/kokain i hela ditt liv. och jag gillar när du säger att man kan leva ut samma sak nykter också.

Du är den lägsta idiot jag mött på Flashback och jag har träffat civilsnutar här men du är verkligen totalt värdelös och jag hoppas FB;s moderatorer kan ta bort den här personen.

Haha, jag antar att du trollar, men jag har tagit amfetamin ett hundratal gånger och kokain över 20 gånger åtminstone. Gått på heroin i några år, går numera på sub...

Varför skulle jag ljuga? Jag tror Thorsten är en duktig skådespelare, vet hur man ska bete sig för framstå som udda och har upplevt den goa känslan jag beskrev och därför spelar/lever ut det han vill göra.

Jag ser det enbart som positivt.

Hurvida han hög eller inte i programmet är svårt att säga, hans switch till helt ryckfri när han sjunger tyder ju på att han åtminstone inte är fullständigt maxad.
Citera
2012-02-03, 04:03
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaro
Haha, jag antar att du trollar, men jag har tagit amfetamin ett hundratal gånger och kokain över 20 gånger åtminstone. Gått på heroin i några år, går numera på sub...

Varför skulle jag ljuga? Jag tror Thorsten är en duktig skådespelare, vet hur man ska bete sig för framstå som udda och har upplevt den goa känslan jag beskrev och därför spelar/lever ut det han vill göra.

Jag ser det enbart som positivt.

Hurvida han hög eller inte i programmet är svårt att säga, hans switch till helt ryckfri när han sjunger tyder ju på att han åtminstone inte är fullständigt maxad.
Vadå ryckfri? Det är bara amatörer som rycker och snackar i dom banorna överhuvudtaget.
Känner iaf hundra pers som tar affe och vet fan ingen som går ryckigt, tuggar, får stora pupiller osv, det där stämmer inte.
Ingen jag känner behöver sälja sin kropp, de flesta har jobb, barn och familj och kommer aldrig hamna på plattan, dom drar en lina när dom ska städa lägenheten eller göra nåt annat som är jobbigt typ gå på begravning osv, så du är helt fel ute.
Du tror knarkarna finns på plattan, i Rinkeby och på stans busskurer men det är bara en promille av alla som knarkar i sverige.

Att han har full koll är det ju inget tvivel om men det beror ju på att han tagit amfetamin, hade han varit så "utåtriktad" av bara alkohol så hade han helt säkert sluddrat men man sluddrar inte på amfetamin/kokain man blir skärpt som fan. Och det visade han ju att han kunde.
Citera
2012-02-03, 13:04
Medlem
Knotknets avatar
Torsten är mycket underhållande här i Schulman show

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/schulmanshow/article14306060.ab
Citera
2012-02-03, 14:42
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Sannolikt helt rätt. Du säger något träffande med detta att han valde att spela rollen som mediahora.

Han har gjort det förut – hur många gånger som helst.
Och han väljer att "repa upp" det tillgjorda beteendet. Vad sträng taget vill han ha ut av att agera så?! Den intressanta frågan, tycker jag, är exakt vad han försöker utspela sig som och vill komma åt genom ett sådant uppseendeväckande flagrant uppmärksamhetsbegär.

Flincks sätt för övrigt att använda blicken (om vartannat närmast autistiskt stumt åt annat håll än blickpunkten s.a.s.), så som han gjorde i Skavlanprogrammet – är lite intressant ur ett analytiskt psykologiskt perspektiv. Det är som om han ämnar dölja något; det är som om han omedvetet i någon mening ser sitt egna bullriga skådespel och skrymteri utifrån – och därigenom ser sig själv sjaska ner sig ...

Inte den här gången är jag rädd, Thorsten är på drogerna igen och är som vanligt helt ute och hojar, ingen styrsel alls på honom just nu.
Citera
2012-02-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Inte den här gången är jag rädd, Thorsten är på drogerna igen och är som vanligt helt ute och hojar, ingen styrsel alls på honom just nu.

Flera kommenterade efter släktforskarprogrammet att TF tittade ner medan han pratade med tv-kameran. Åt autisthållet.
Citera
2012-02-03, 15:09
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Torsten är mycket underhållande här i Schulman show

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/schulmanshow/article14306060.ab

Japp. Riktigt bra. Manisk så det räcker och blir över men han är rolig att titta på och lyssna till. Synd att han fastnat i missbruksträsket bara.
Citera
2012-02-03, 15:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
T F är en generös man. På Tranan (för kanske 5 år sedan) tog han lite morfin. Han hade tre och tyckte att jag skulle få två. Det ger 67/33. Snällt och fint...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in