Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-12-29, 03:19
Bannlyst
Wow Michael Jonson visar sin slägga igen! Han har verkligen löd i nävarna när han väl träffar..
2013-12-29, 03:21
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Vad tror ni om Halls möjligheter i hans fight? En sjuk KO eller blir han utdominerad på mattan?
2013-12-29, 03:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Vad tror ni om Halls möjligheter i hans fight? En sjuk KO eller blir han utdominerad på mattan?

Dom är stora om han inte bestämmer sig för att bli bästis med Leben...
2013-12-29, 03:22
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heaven.on.earth
Ren tur...han hade förlorat den där fighten annars.
Svårt att göra den bedömningen när man bara har en jämn första rond i facit..

Borde vara tid för ett steg uppåt för Johnson nu, övertygande segrar mot Lauzon och Tibau överskuggar torskarna mot Jury och Madadi ganska stort!
2013-12-29, 03:23
Medlem
OleYellers avatar
Citat:

Tvek på att Leben skulle lay'n'praya va?
2013-12-29, 03:23
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Dom är stora om han inte bestämmer sig för att bli bästis med Leben...

Kan du utveckla? Misstror dig inte men vill förstå bättre vad du menar
2013-12-29, 03:25
Bannlyst
Citat:

Alla vet att Hall har stor potential men de senaste matcherna har mest handlat om sparring och gulligullande. Hans stora svaghet har visat sig vara det mentala och förmågan att tända till ordentligt i UFC. Blir det ett krig så ser jag bara att Leben vinner på det.
2013-12-29, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Svårt att göra den bedömningen när man bara har en jämn första rond i facit..

Borde vara tid för ett steg uppåt för Johnson nu, övertygande segrar mot Lauzon och Tibau överskuggar torskarna mot Jury och Madadi ganska stort!

Jo Men Johson är väldigt ojämn och visar att har han en bra dag kan han hota vem som helst.
2013-12-29, 03:26
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Alla vet att Hall har stor potential men de senaste matcherna har mest handlat om sparring och gulligullande. Hans stora svaghet har visat sig vara det mentala och förmågan att tända till ordentligt i UFC. Blir det ett krig så ser jag bara att Leben vinner på det.

Okej, får hoppas på ett stående krig. Hur bra är Hall på att ta emot stryk då?
2013-12-29, 03:27
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
I Hall's senaste två fighter har han verkligen lidit brist på såkallad "killer instinct" vilket lett till att han inte kunnat få till mycket, och förlorat via domslut.
Mot Howard skulle han hålla på och köra high-fives genom hela fighten.. sann bästisanda!

Han borde ha övertaget mot Leben på pappret, man ska inte räkna ut Leben dock, många av hans KO's har kommit när han blivit träffad, och svajjig klivit framåt som en zombie och knockat motståndaren.
Hoppas den versionen av The Crippler kliver in i buren ikväll!
2013-12-29, 03:27
Bannlyst
Jag lär fan kolla på den där fighten efter eventet igen för det gick lite väl snabbt..jag var nästan säker på att Tibau började få kontroll över fighten men så låg han på rygg innan jag hann blinka.
2013-12-29, 03:30
Medlem
OleYellers avatar
Det är alltså uttalat att det här är en "loser leaves town"-fight. En fight of the night är nog det enda som kan ändra på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in