2025-11-05, 18:32
Medlem
SveaBunkerns avatar
https://coinmarketcap.com/community/topic/Ripple-Secures-500M-at-40B-Valuation/

Citat:
Ripple has taken the spotlight after securing a $500M investment round at a $40B valuation, led by Citadel Securities and Fortress Investment Group. While the funding marks one of the largest institutional rounds in crypto this year, XRP’s price has barely moved, sparking debate among traders and analysts.

According to Sybilicious, Wall Street’s valuation signals that Ripple is now being treated like a fintech infrastructure player, not just a crypto firm — with XRP potentially benefiting later as custody, lending, and stablecoin rails expand.
Citera
2025-12-03, 17:43
Medlem
Vad tror ni om xrp på lång sikt?
Citera
2025-12-07, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickard621
Vad tror ni om xrp på lång sikt?
Mycket goda utsikter på kort och lång sikt. Med fler ETF:er på gång och tunt med XRP på exchanges kan det bli en kraftig uppgång nån gång mellan nu och några månader framåt. Antagligen är det först då XRP kommer att börja användas i större skala med ännu större uppgång som följd. Räkna sedan in fomo från individer/institutioner som säljer av innehav i andra kryptovalutor så gör det ju inte saken sämre.

Men frågar du BTC-autisterna här så är det förstås bara en scam...
Citera
2025-12-23, 00:04
Medlem
Jag har tyvärr köpt in mig rätt tungt på 2,95 dollar. Tror ej det ser ljust ut så jag lär ju vara fast ett par år så att säga.....

Nästa problem är att det lär väl bli en ny government shutdown den 30 januari 2026 då demokraterna och republikanerna ej kommer överens så bra. Tror vi kan gå ner till 1,30 nästa år..... Hoppas jag har fel.
Citera
2025-12-27, 12:05
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Jag har tyvärr köpt in mig rätt tungt på 2,95 dollar. Tror ej det ser ljust ut så jag lär ju vara fast ett par år så att säga.....

Nästa problem är att det lär väl bli en ny government shutdown den 30 januari 2026 då demokraterna och republikanerna ej kommer överens så bra. Tror vi kan gå ner till 1,30 nästa år..... Hoppas jag har fel.
Argumentet "några partnerbanker till Ripple i asien testade XRP för 5 år sedan och gjorde det genom att köpa XRP direkt av Ripple istället för den öppna marknaden", verkar inte fungera som särkilt bra bränsle i nuläget.

Bristen på tillräckliga usecase (både nu och i framtiden) för att det skall skapas organsik efterfrågan XRP är tydlig. Därför rör sig priset mer likt priset på meme coins som inte heller har några praktiska användningsområden.
Citera
2026-01-24, 11:23
Medlem
SveaBunkerns avatar
https://news.bitcoin.com/sv/ripple-expanderar-till-karnbankverksamhet-genom-dxcs-plattform-pa-5-biljoner-dollar/

Citat:
Ripple expanderar till kärnbankverksamhet genom DXC:s plattform på 5 biljoner dollar

Ripple driver blockchain djupare in i traditionell finans genom ett partnerskap med DXC Technology, genom att integrera kryptoförvaring och betalningar i en kärnbankplattform som stöder biljoner i globala insättningar och miljoner konton.
Citera
2026-01-24, 11:28
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
https://news.bitcoin.com/sv/ripple-expanderar-till-karnbankverksamhet-genom-dxcs-plattform-pa-5-biljoner-dollar/
"5 biljoner"

Kryptonyheter går bara inte att ta på allvar, någonsin.
Citera
2026-01-31, 12:41
Medlem
Sämsta skräpet någonsin. Den kommer nog nå 0.5 - 0.8 dollar slutet på detta år tror jag. Clarity act kommer ej gå igenom då alla demokraterna röstade nej under veckan. Demokraterna lär även vinna midterm valet i november. Crypto är nog död de kommande åren tyvärr.
Citera
2026-04-15, 17:31
Medlem
SveaBunkerns avatar
https://news.bitcoin.com/sv/ett-genombrott-rakuten-wallet-lagger-till-xrp-och-ger-44-miljoner-anvandare-bredare-tillgang-till-kr yptovalutor/

Citat:
Publicerad: 15 apr. 2026

”Ett genombrott”: Rakuten Wallet lägger till XRP och ger 44 miljoner användare bredare tillgång till kryptovalutor

XRP blir alltmer integrerat i den dagliga handeln i Japan genom Rakutens betalnings- och lojalitetsnätverk. Integrationen utökar konsumenternas möjligheter att förvärva och använda digitala tillgångar samtidigt som den kopplar samman användningen av kryptovalutor med ett stort detaljhandelsekosystem.
Citera
2026-04-16, 19:38
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Sämsta skräpet någonsin. Den kommer nog nå 0.5 - 0.8 dollar slutet på detta år tror jag. Clarity act kommer ej gå igenom då alla demokraterna röstade nej under veckan. Demokraterna lär även vinna midterm valet i november. Crypto är nog död de kommande åren tyvärr.

. Crypto är nog död de kommande åren tyvärr.

Skulle inte tro det! Möjligtvis xrp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in