2013-12-13, 14:41
Medlem
Svamphoras avatar
Vänsterpack, indoktrinering, tillhör gymnasie eleverna, dom ändrar snabbt åsikt när dom kommer in i riktiga livet. Das Komunist Sverige, för tillfället. Bögjävlar, bränn alla vita som står emot SD eller Nationalism!
Citera
2013-12-13, 15:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det festliga är att när Behrang Miri, Özz Nûjen & andra åker runt & framträder på diverse temadagar, ja då är det obligatorisk närvaro. Att inte vilja bli indoktrinerad räknas som skolk.
Citera
2013-12-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det festliga är att när Behrang Miri, Özz Nûjen & andra åker runt & framträder på diverse temadagar, ja då är det obligatorisk närvaro. Att inte vilja bli indoktrinerad räknas som skolk.

Ja, för vad skulle hända om människor fick friheten att tänka själv? Den svenska skolan har såvitt vi vet riktigt dåliga resultat. All indoktrinering gör väl inte saken bättre. Stackars ungar som uppfostras till valboskap. De kan inte läsa, de kan inte räkna och dessutom får de inte tänka själv. Och när de äntligen släpps ut ur det ungdomsfängelset, som den svenska skolan numera tycks vara, får de varken bostad eller arbete. (När jag tänker efter en kort stund kanske det här sistnämnda är anledningen till att lärarkåren ser sig tvingad att indoktrinera sina elever.)
Citera
2013-12-13, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyGandhi
Det är la elever som skapat gruppen och inte skolan, lärare och rektor(er)?
Det e la deras val om de vill sitta å lyssna på SD/SDU eller inte, att tvinga dem att lyssna är la mindre odemokratiskt än att skapa ett event där de skriver att de inte vill lyssna?
Lär dig skriva ditt förbannade blockmongo.

Nej det är inte rätt agerande utav eleverna, ifall SDU/SD vill komma dit och informera borde dom ha rätt att göra det även om det bara är en person som står och lyssnar.
Citera
2013-12-14, 15:17
Medlem
SteveAngellos avatar
Detta förekommer inte ofta på skolor så vitt jag vet. Man kan ju undra vilka typer som studerar där.. Feministiska och kommunistiska åsikter som frodas i skolan
Citera
2013-12-14, 17:34
Medlem
Dags för dessa fjollor att plocka ur pk-dildon ur arslet. Har de inga kulturberikare på skolan som övertygat dom ännu? Kanske de borde åka på studiebesök till Rosengård mm.
Citera
2013-12-14, 19:27
Medlem
Fallmans avatar
Alla har rätt att gå i skolan, även SD. Inga småttingar skall stoppa detta. Ett fritt land , jag börjar nästan undra om det inte är eleverna som är rasisterna...
Citera
2013-12-14, 19:40
Medlem
Evangelions avatar
Har varit på Globala några gånger och fått intrycket att det är en mycket speciell skola. För det första tar man av sig skorna när man går in. På väggarna kryllar det av miljömupp-propaganda, de elever jag såg var nästan bara tjejer (söta sådana, en stack ur minnet för att hon hade mysiga Falke-strumpor, kvalitetsmedveten brud ) som förefaller ha som vana att sitta/ligga på golvet under rasterna och konversera. Skolan har en flummig, "save-the-world"-ekologisk profil. Jag fick ett trivsamt intryck när jag var där, men jag har inte pluggat där och kan således inte ge ett mer omfattande omdöme.

Nu var det här för ett tag sedan, vet inte om det förändrats så mycket. Var PK-vegetarian och klimatalarmistisk socialliberal då, hade jag gått dit nu som köttälskande, feminazistkritisk libertarian skulle jag kanske inte smälta in så bra...
Senast redigerad av Evangelion 2013-12-14 kl. 19:49.
Citera
2013-12-15, 00:36
Medlem
Abalams avatar
Nu diskuterar ni en skola där många elever består av orakade rabiata feminister, HBTQ-are, hens, flummare och andra plyschmysare. Elever som har blivit grundligt hjärntvättade sedan barnsben och itutade att multikultur är ett paradis där alla kommer att leva tillsammans i en underbar symbios.

Jag har svårt att tro att dessa människor någonsin kommer att ändra sin uppfattning oavsett om någon av dom själva utsätts för en gängvåldtäkt eller grov misshandel av ett invandrargäng som bara utövar sin rätt till kulturberikning i det nya Sverige. Förmodligen skulle det bara stärka deras fanatiska tro på mångfald. Men det är klart, risken att utsättas för dessa brott behöver dom inte oroa sig för speciellt mycket. Inte i deras kretsar åtminstone.
Citera
2013-12-15, 08:56
Medlem
Frassefrass avatar
Blockad
Vilka "duktiga" små pojkar och flickor.
Några elever ska givetvis inte hindra övriga elever från att få politisk information av ett riksdagsparti. Antingen tillåter man alla riksdagspartierna som vill komma, eller så tillåter man inget.
Citera
2013-12-15, 09:42
Medlem
MentosFruitcores avatar
Grundidén är ju bra. De vill inte ha rasism på sin skola, vilket ingen elev vill.

SD är dock inte ett rasistiskt parti, och SD har alltså fått rätt till ett bord på skolan. Då ska de självklart få ett bord där de presenterar partiet till folk.
Citera
2013-12-15, 12:24
Avslutad
Detta består av en högljudd och antagligen våldsam minoritet där majoriteten inte vågar säga ifrån då dom är enskilda, samt en skara snorungar som vill ha varenda ursäkt för att slippa vara på lektion.

Självklart finns det flertalet elever som vill ha SD där eller tycker alla sk afå säga sitt men tänk er situationen på samhällsklassen:

Pernilla, Max, Juan, Abdullah och Arash sitter och skriker att SD är rasister och att om de ommer ska de blockeras, Abdullah ska minsann knulla dem upp o ned, Tomas som faktiskt har lite hjärna tycker att alla politiska partier i riksdagen ska få komma men skulle han säga något kommer han kallas för rasist, jävla idiot, pantad, sen sprids ryktet om honom i skolan att han är rasist för han VILL ATT SD SKA KOMMA!!
Senast redigerad av priz 2013-12-15 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in