2013-12-07, 22:31
Medlem
qhz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Var ser man dem?

Inför och mitt i matcherna på TV4 Sport Xtra.

Klockren brytning av Maggio. Onödigt av Guidolin att klaga så han får lämna bänken.
2013-12-07, 22:42
Medlem
Villons avatar
Vad fan var det som hände egentligen, sprang Guidolin iväg till spelargången med tio minuter kvar av matchen? Jag kollade lite halvt utan ljud och fick inte riktigt klart för mig vad som skedde, men det såg jävligt märkligt ut.

edit: Aha, förklaringen kom i inlägget ovan. Den arkitektoniska lösningen på San Paolo bidrog till att få det att se extra märkligt ut.
2013-12-07, 22:45
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Vad fan var det som hände egentligen, sprang Guidolin iväg till spelargången med tio minuter kvar av matchen? Jag kollade lite halvt utan ljud och fick inte riktigt klart för mig vad som skedde, men det såg jävligt märkligt ut.

edit: Aha, förklaringen kom i inlägget ovan. Den arkitektoniska lösningen på San Paolo bidrog till att få det att se extra märkligt ut.

Utvisad efter hans sedvanliga hets.

Skönt att det äntligen blev lite utdelning, spelet var bra redan mot Juventus men då räckte det inte hela vägen. Innan matchen hade Udinese gjort 12 mål, nu kom tre i en match! 'Fanculo!
2013-12-07, 22:45
Medlem
Stivalis avatar
Udinese bjöd på storbandsjazz idag. Alla möjliga kul blåsinstrument hade dom med sig. Domizzi har inte direkt bytt ner sig. Det är rätt hög status att vara ledargestalt & rutinerad räv i ett sånt gäng av yngre förmågor.

För övrigt tycker jag Miguel Britos är grovt underskattad i Napoli. Det märks att han är saknad när han inte spelar. Han har redan blivit en tung pjäs för Napoli & visat att han var en kanonvärvning.
2013-12-08, 01:35
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Spelar för 0-0? Innan målen kom var det ju Napoli som backade hem med hela laget samtidigt som Udinese anföll.

Rolig match och knappast något sömnpiller.

Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Tycker ändå det brakar loss tillräckligt.

Ni borde tacka mig istället för att jag gjorde matchen sevärd via lex flashback.

Spelarna/lagen/matcherna som blir nedvärderade i matchtrådarna brukar "ge igen" genom att briljera. Nej jag är inte vidskeplig.
2013-12-08, 12:04
Medlem
qhz.s avatar
Man hinner knappt somna så är det dags igen. Underbart.

Roma (4-3-3):

De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Dodo; Pjanic, De Rossi, Strootman; Florenzi, Ljajic, Gervinho.

Viola (4-3-3):

Neto; Tomovic, Compper, Gonzalo Rodriguez, Pasqual; Aquilani, Ambrosini, Borja Valero; Cuadrado, Rossi, Vargas.
2013-12-08, 12:23
Medlem
sebastian_s avatar
Vad tror ni om tottis chanser att spela idag?
2013-12-08, 12:29
Medlem
sebastian_s avatar
Fan vad bra med folk med tanke på att billigaste långsidebiljetten får för 75 euro. Och även klart dyrare kortsidebiljetter då jämfört med de sämre matcherna.
2013-12-08, 12:39
Medlem
4522s avatar
Uj, något som sällsynt som en lunchmatch med två högkvalitativa lag. Mumma!

Jag hinner knappt komma in i matchen innan kungen Maicon snyggt och kyligt lirkar in den. Kul.
2013-12-08, 12:41
Medlem
Mycket vackert av Gervinho. Rodriguez var uppe på läktaren och köpte korv.
2013-12-08, 12:42
Medlem
Pånyttfödde Maicon sätter ettan.
2013-12-08, 12:44
Medlem
4522s avatar
Roma bara öser.

Sjuk reflexräddning av Neto nyss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto