Om vi säger att jag har 2 simkort och poängen tar slut på ena. Måste jag då avinstallera wifog appen för sedan installera det igen så det andra kortet ska kunna fungera?
Tacksam för snabba svar!
Hola!
Senast redigerad av Redlinez 2015-10-17 kl. 15:33.
Det verkar vara ett heltidsjobb att jaga wifog-poäng.
Vad har man då för glädje/nytta av en mobiltelefon..?
Wifog är inget alternativ för den som vill använda mobilen till något vettigt.
Om vi säger att jag har 2 simkort och poängen tar slut på ena. Måste jag då avinstallera wifog appen för sedan installera det igen så det andra kortet ska kunna fungera?
Tacksam för snabba svar!
Hola!
Testa att gå in i inställningar gå till appar välj Wifog och töm appens data, gäller android, har inte testat själv, men borde vara enklare än att installera om...
Testa att gå in i inställningar gå till appar välj Wifog och töm appens data, gäller android, har inte testat själv, men borde vara enklare än att installera om...
Det går att logga ut och in också, men det är sånt pillergöra att jag brukar rensa appens data istället.
Tacksam för snabba svar!
Hola!
borde räcka med att logga ut,o sen in igen,,med nya kortet,,
Körde av någon anlaidning te Burträsk o köpte en Filodegspaj men det va ju VästerbottensOst original ja skulle ha och fick vända om vid Västanträsk dä ja fick nästäppe o puffade mä lite Nasonex. Kaa Wifog ha nåot med dette o göre?
Har hänt mig också det senaste dygnet på både iPhone och min bärbara, att filmen inte går att starta. Bara att ladda om.
Kan väl vara en enstaka reklamsnutt i Wifogs galleri som är skadad.
Det händer mig också ibland. Snabbaste lösningen för mig på en fast dator är ett tryck på F5 (uppdatera), då laddar sidan om på en sekund och fungerar.
Kanske finns något liknande på en modern mobil?
Jag måste säga att Wifog har lyckats med sitt nya upplägg då man faktiskt omedvetet blir påverkad av all reklam och kanske dras till att köpa exempelvis VästerbottensOst, Nasonex, McDonalds etc.
4 st reklamklipp varannan timme är förövrigt ingen bra affärside´, nu får man kämpa lite för gratis och betala 39kr är ju en spottstyver i sammanhanget ,det har de flesta råd med.
Kämpa på Wifog, jag stannar kvar.