2005-07-14, 17:07
Medlem
karlsbergs avatar
Mohikanfrillan e ju inte så jävla giftig.

Är det ngn mer än jag som får känslan av att i mindre städer (< sthlm, gbg, kanske malmö, där jag typ aldrig varit), så har MÅNGA grabbar frisyrer som kan vara tagna direkt från fame factory?

Nu har jag iofs inte varit i många mindre städer förutom typ Gävle m.m. Ville dock inte namedroppa ngn specifik, vilket jag ändå nu har gjort

Detta inlägg ska inte ses som ett nedvärderande påhopp på de som bor i dessa städer. Då jag gillar dem i övrigt (städerna alltså).
Citera
2005-07-14, 17:39
Medlem
volvo 240s avatar
http://www.bulletinboardforum.com/private/worst_haircut_files/25-21.jpg
hohoho, snygg tjej men håret det vette fan alltså

Kopiera och klistra in så funkar den
Citera
2005-07-14, 18:23
Medlem
Foxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perry Mason
Hockeyfrillorna. Att folk inte lärde sig. Hur kan man upprepa en av de största stil-missarna någonsin?

Men det är väl fint... Speciellt när det ser ut som om de bett frisören ta trimmern och ta bort allt runt örat och sedan behålla resten, det blir ännu lite finare om man adderar streck eller någon annan sorts mönster.
Citera
2005-07-14, 18:51
Medlem
bawies avatar
Potfrilla kommer alltid vara värst..
Med det menar jag att det ser ut som att dom dragit en potta över huvvet o rakat bort det överflödiga för er som inte fattar
Citera
2005-07-16, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Mohikanfrillan e ju inte så jävla giftig.

Är det ngn mer än jag som får känslan av att i mindre städer (< sthlm, gbg, kanske malmö, där jag typ aldrig varit), så har MÅNGA grabbar frisyrer som kan vara tagna direkt från fame factory?

Nu har jag iofs inte varit i många mindre städer förutom typ Gävle m.m. Ville dock inte namedroppa ngn specifik, vilket jag ändå nu har gjort

Detta inlägg ska inte ses som ett nedvärderande påhopp på de som bor i dessa städer. Då jag gillar dem i övrigt (städerna alltså).

Ja det stämmer, speciellt i Gävle, jag lade också märke till det när jag var där, bor annars i sthlm. Grymt bonnig stad.
Citera
2005-07-16, 15:26
Medlem
järnfotens avatar
på tal om hockeyfrillor

http://www.mulletsgalore.com/

Citera
2026-07-08, 06:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Fulaste frisyren just nu!!!

Det är ju hur en del fotbollsspelare ser ut, liksom rakade runt öronen. Som typ den här snubben som har nr 17 och skjuter straffen.......

https://www.svt.se/sport/fotboll/schweiz-slog-ut-colombia-efter-straffdrama

Nu är ju de naturligtvis superstjärnor och lär få göka hur mycket de vill ändå, kan ju däremot bli lite svårare för lelle svensson att kirra brudar när han tror att han är läcker när han glider runt och ser ut som han kom från någon institution på 70-talet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in