2013-11-08, 01:36
Medlem
Psycholog1sts avatar
Hej!

Jag försöker stänga av DEP på min dator, men när jag väl gör det och startar om så kraschar precis alla program som jag har på autostart och jag tillåts inte klicka på någonting öht, det enda jag kan göra är att trycka start, in i prompten och sätta på DEP igen för att det ska funka.

Har försökt googlat men underligt nog är jag den enda i hela världen med det här problemet. Vad fan ska jag göra?
Citera
2013-11-08, 02:48
Medlem
MeanMEs avatar
Varför vill du stänga av det?

Ända anledningen till det är ju att man vill kunna skapa riktigt nöjävlig kod typ virus/trojaner etc...
Citera
2013-11-08, 03:00
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Varför vill du stänga av det?

Ända anledningen till det är ju att man vill kunna skapa riktigt nöjävlig kod typ virus/trojaner etc...

Spelar väl ingen större roll varför.. man skall kunna göra det utan att få det problemet jag har fått.
Citera
2013-11-08, 03:12
Medlem
MeanMEs avatar
Inte nödvändigtvis, beror ju på hur integrerat det är i OS och hårdvaran eller hur?
Citera
2013-11-08, 08:03
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Hej!

Jag försöker stänga av DEP på min dator, men när jag väl gör det och startar om så kraschar precis alla program som jag har på autostart och jag tillåts inte klicka på någonting öht, det enda jag kan göra är att trycka start, in i prompten och sätta på DEP igen för att det ska funka.

Har försökt googlat men underligt nog är jag den enda i hela världen med det här problemet. Vad fan ska jag göra?

Operativsystem?
Citera
2013-11-08, 14:49
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Operativsystem?
Windows 7 64-bit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera