Citat:
Ursprungligen postat av
Smackyhead
Varför har SD då så mycket respekt för Israel om de inte ser svensken på samma sätt som en Israel ser på en Israel? SD tycker ju Israel gör något bra och försöker efterlikna den politiken som förs i det landet.
Jag tycker ju att SD bryr sig om etnicitet. Iallafall värna om den svenska kulturen och se folk som inte beter sig på speciellt vis eller ser ut på speciellt vis inte ges samma respekt som en vanlig svensk. Men jo, jag håller med dig i allt förutom att SD inte är rasistiska. Fast vi har antagligen olika definition av vad rasism innebär, så det egentligen offtopic. Men vi är överens om att SD och Israel är polare

Handlar inte om vad vi tycker att SD Bryr sig om.. x) SD bryr sig inte om etnicitet. Dom kör med PK äcklet att svensken inte finns som ett etniskt folk.
Men samtidigt så finns andra folk och alla kan bli svenska. SD ser inte svensket ifrån etnicitet. Dom ser det på ett kulturellt sätt.
och jag antar dom inte ser svensken på samma sätt som sionisten ser på juden för att judarna är ju det utvalda folket medans svensken är ett blandfolk som inte existerar.
SD är hycklare och förrädare. Känns som många väljare blivit lurade och inte ens vet vad partiet står för.