2013-11-04, 15:13
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Här är GMs belastningsregister

http://minfil.org/NeBddabfb1/B_3599-11-bru.pdf

vilken lättnad för exet att han nu inte kan överträda besöksförbudet 90 ggr per år

sen undrar man ju varför skyddstillsyn valts framför 10 månaders fängelse när ystadspolisen fått in fanskapet i en bur. nio åtalspunkter varav flera allvarliga och han får skyddstillsyn.
Citera
2013-11-04, 15:18
Medlem
Masturblijas avatar
Stämmer det att killarna gett sig på honom med knivar?
Citera
2013-11-04, 15:19
Medlem
Tomatos avatar
Kennet* fick alltså hjälp av en annan man att hålla fast niggern.

Citat:
De sprang, enligt honom, båda fram och skrek åt gärningsmannen att sluta.-Då kom han som ett jehu emot oss. Han var bara några meter ifrån oss när jag skrek.-Jag lyckades få omkull honom och en man som kommit över bron kom och hjälpte att hålla fast honom. Jag skrek att han skulle lugna ner sig.*Mannen lyckades senare fly från platsen.

Citat:
För Aftonbladet berättar pojkvännen till den kvinna som misshandlades till döds om dådet och vad som hände när de tillsammans försökte stoppa bråket. De fruktansvärda skriken fick dem att inse att det inte handlade om ett vanligt ungdomsbråk. Ett 30-tal meter från huset misshandlades en pojke med ett järnrör.-Jag undrade vad i helvete han stod och gjorde. Jag trodde först att han stod och slog i backen, berättar mannen för tidningen.

Källa TT:s direktrapportering
Senast redigerad av Tomato 2013-11-04 kl. 15:41.
Citera
2013-11-04, 15:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masturblija
Det har jag nog inte sett här i tråden iallafall.
Citera
2013-11-04, 15:20
Medlem
Pia d*****
Jobbar inom vården. Tandvården.
Ej gift
Och bor i utkanten av gbg
Citera
2013-11-04, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
mm, och polisen var snabba på att kolla om dna överensstämde, om jag uppfattade saken rätt. så det var väl ngt i signalementet eller beteendet som överensstämde..

Konstigt förresten???med det brottsregistret borde väl polisen ha hans dna för länge sen.
De har inte sagt att de topsat honom nu. Även med högsta prioritet tar det ett dygn innan man analyserat klart jämförelseprovet och det var högst åtta timmar efter dådet som man kunde avskriva honom.
I och för sig kunde man nog vara rätt säker även innan, eftersom alla vittnen pekar mot en man med nordiskt, ryskt eller möjligen balkanutseende. De allra flesta vittnena säger att han ser ut som "en vanlig svensk".
Här är en fantombild på gm från Djurgårdsgatan:
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/artikel.aspx?articleid=5270564
Inte alldeles likt den nu aktuelle gm.
Citera
2013-11-04, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Det där var inte riktigt korrekt. Det är belastningsregistret fram till för två år sedan. Mer har tillkommit sedan dess, t ex våldtäktsmålet med flera målsägande i Linköping. Eftersom det överklagades vet jag inte hur det gick i hovrätten.
I PBR finns bara lagakraftvunna domar. Strafförelägganden som är godkända räknas som lagakraftvunna.
Citera
2013-11-04, 15:23
Medlem
Kexet65s avatar
Den mördade kvinnan heter Eb*a David**son.
Vet inte om det framkommit här tidigare.......
Citera
2013-11-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Den mördade kvinnan heter Eb*a David**son.
Vet inte om det framkommit här tidigare.......

.....vilket gör det logiskt att hennes pojkvän kallade henne för Pia? Du får lägga upp mer fakta än så om du vill bli trodd.
Citera
Medlem
Silliss avatar
Citat:
Nej. Dock hade KK en morakniv i byxlinningen som han precis skulle ta upp innan han fick ett järnrörsslag i huvudet.
Citera
Medlem
Citat:

Aldrig hört/läst här i tråden.
Citera
2013-11-04, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Här är GMs belastningsregister och personutredning

http://minfil.org/NeBddabfb1/B_3599-11-bru.pdf

http://minfil.org/O4B9d5bcb1/B_3599-11-yttr.pdf

Edit: Det är belastningsregistret fram till för två år sedan.

Lite off-topic, men belastningsregistret ger en fingervisning om hur djävligt kvinnor har det som förföljs av sina ex. Hur han ens hinner upp i 10 anmälningar innan polisen suger in honom och häktar, jag menar 56 + 80 + 5?! Stackars kvinnor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in