2013-11-02, 19:05
Medlem
Rauknrolls avatar
Det är ju väldigt individuellt, vågar inte svara på det för att jag aldrig har sett en vit man med som har det utan stånd, är själv en ung kvinna i din ålder (lånar sambons fb) och vet iaf att de blir så på sambons ollon när han har stånd, speciellt vid en längre stund, det skulle kunna vara så simpelt att det bara beror på hur dina blodkärl ligger men du verkar vara orolig och osäker, om du är 23 så kan du fortfarande gå till ungdomsmottagningen flesta ställena, annars är det vårdcentralen, men du kan ju ringa och rådfråga med ungdomsmottagningen iaf även om du nu skulle vara 24+ så kan dom vägleda dig om vilket nummer du ska ringa. Läkarna har sätt så många snoppar genom dagarna så bryr sig alls om hur hur stor den är om du har komplex för det, för dom är det bara en kroppsdel. Ring på måndag morgon så att du slipper gå rund och må dåligt, för det är ju bara du som förlorar på att dra ut på det hela
Citera
2013-11-02, 19:58
Bannlyst
Ingen fara.

Onanerat i duschen massvis med gånger och alltid fått en blålila färg.

Mitt paket mår alldeles utmärkt!
Citera
2013-11-02, 21:35
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RtzyWx
Ingen fara.

Onanerat i duschen massvis med gånger och alltid fått en blålila färg.

Mitt paket mår alldeles utmärkt!

Men är den permanent blålila? Jag har haft den färgen sen barn och på gemena läkarundersökningar sade de inte ett knyst om det, snarare att om man inte gillade förhud så kunde man operera bort det.
Citera
2013-11-02, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Men är den permanent blålila? Jag har haft den färgen sen barn och på gemena läkarundersökningar sade de inte ett knyst om det, snarare att om man inte gillade förhud så kunde man operera bort det.
Nej, inom en timme efter går jag tillbaka till standard ljushud.
ljus->röd->lila->röd->ljus

Är väl att jag kör så hårt att blodet flödar in och hinner inte ut!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in