Flashback bygger pepparkakshus!
2005-07-09, 01:40
Medlem
Hur får man enkelt upp alla inlägg man själv har skrivit i? Det går att söka efter författare och sitt namn, men det känns som att det är en såpass vanlig funktion att det borde finnas som en underrubrik till nya inlägg eller någonting.

Kan man få ett meddelande, alternativt ebrev när någon svarar på någonting man har skrivit?
Citera
2005-07-09, 01:58
Medlem
ShitLords avatar
detta har tagits upp tidigare
search and ye shall find
Citera
2005-07-09, 08:45
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Svaret på din fråga finns i FAQ-tråden, här kommer en direktlänk till svaret: http://forum.flashback.info/scandina...ra#post2157914

Citat:
Klicka på länken "Redigera alternativ", den andra rubriken (i svart fält ovan det större gråa) heter Meddelanden & ämnesbevakning, däri hittar du en underrubrik som heter "Standardalternativ för ämnesprenumeration". Där ställer du in hur eller om du vill prenumerera eller ej. Klicka sedan på knappen "Spara ändringar" längst ned på sidan.

På samma ställe som ovan så hittar du en länk till alla de trådar du prenumenerar på, klicka på den så kommer en lista upp, bocka för de ämnen du inte vill prenumenera på och välj alternativet "Radera prenumeration i rullgardinsmenyn som du finner längst ned under alla trådar.
Citera
2005-07-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Svaret på din fråga finns i FAQ-tråden, här kommer en direktlänk till svaret: http://forum.flashback.info/scandina...ra#post2157914
Tack för hjälpen. Dock tror jag inte att det svarade på någon av mina frågor. Eventuellt den första, med lite vidare tolkning eftersom prenumerationen sätter igång efter att du har skrivit ditt inlägg. Alla inlägg jag skrivit dessförinnan kommer inte att vara med i prenumerationen.

När det gäller min andra fråga, så bevakas samtliga av trådens inlägg, och inte bara de som svarar på det jag skrivit.
Citera
2005-07-10, 02:34
Medlem
ShitLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trangor
Tack för hjälpen. Dock tror jag inte att det svarade på någon av mina frågor. Eventuellt den första, med lite vidare tolkning eftersom prenumerationen sätter igång efter att du har skrivit ditt inlägg. Alla inlägg jag skrivit dessförinnan kommer inte att vara med i prenumerationen.

När det gäller min andra fråga, så bevakas samtliga av trådens inlägg, och inte bara de som svarar på det jag skrivit.
Sök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in