Citat:
Ursprungligen postat av
TheSheriff1965
Kriminalitetet behöver inte stiga bara för det kommer flyktinga. alla är inte kriminella.
Rånad kan man bli av vem som helst , så dina argument är bara dravel
Nej han har fullständigt rätt.
Då MENA och Subsahariska individer flyttar in så stiger brottsligheten tusenfalt.
Min byhåla upplever nu "ständiga" skottlossningar, är en omlastningscentral för Khat i Norden, våldtäkter i taxis, gänguppgörelser mellan olika blattegäng som slåss om garderoberna (svarta pengar enkelt) osv, osv.
Risken att bli rånad och rövknullad i min byhåla har stigit tusenfalt sedan jag var liten på 1970-talet. Det är en djävla misär i hela stan och vi vita som har råd flyr till 3 enklaver utanför staden med dyra/ dyrare priser för att få slippa den här djävla "kulturberikningen".
Det är sådana idioter som dig till mångkulturister som indirekt gör att invandrings och flyktingindustrikapitalisterna kan tömma den svenska välfärden på många miljarder per år. Senaste PK-siffran var 118 miljarder med länk jag fann här igår på forumet. Då kan vi nog ta den siffran gånger Pi direkt så hamnar vi nog på den ärligare siffran 300 miljarder plus om året för att ta emot den här djävla ointegrerbara skiten ifrån MENA och Subsahara.
Tyvärr, du är skrämmande blind och okunnig. Det skrämmer mig men det löser sig när du råkar ut för din egen stads undergång. Då fattar du vad vi menar som lever och flyr ifrån det här djävla vidriga experimentet mångkultur som förstör hela städer och förintar den svenska välfärden för oss vanliga svenskar.
Mångkultur är kaos, svensk monokultur fungerar!
"Förvånad"