• 4
  • 5
2022-06-27, 11:35
Medlem
nerdnerds avatar
Är nog lite som om man vill bli påve eller ordförande i ett svenskt politiskt parti. Visar man att man väldigt gärna vill bli Mod är det lite misstänkt och diskvalificerande.
Citera
2023-07-02, 06:13
Medlem
McCarthy01s avatar
Jag har ju hängt här ett bra tag nu och har sett ganska uppenbara exempel på användare som verkligen gått in för att "sköta sina kort", så det har varit ganska tydligt att de strävat efter att bli moderatorer, och rätt vad det är har de blivit det.

Jag är ganska övertygad om att det främst är personer som håller sig väl med modsen, och undviker att förarga eller reta dem, som är de som kan komma att bli tillfrågade.
Citera
2023-08-21, 08:37
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Jag är ganska övertygad om att det främst är personer som håller sig väl med modsen, och undviker att förarga eller reta dem, som är de som kan komma att bli tillfrågade.

Nu är det här förstås anekdotiskt, men jag har verkligen gått hårt åt mods i mina inlägg, och ändå blivit tillfrågad om att bli moderator. Jag är inte sorten som håller mig väl med någon, särskilt inte på Flashback.
Citera
2023-09-01, 17:22
Medlem
McCarthy01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nu är det här förstås anekdotiskt, men jag har verkligen gått hårt åt mods i mina inlägg, och ändå blivit tillfrågad om att bli moderator. Jag är inte sorten som håller mig väl med någon, särskilt inte på Flashback.

Tänker främst på en användare som var väldigt aktiv ett tag för ett antal år sedan och som verkligen kämpade för att klara "balansgången". Det märktes att personen hade moderatorsambitioner. Personen är dock inte moderator längre.

Sedan kan det ju vara rent personliga preferenser som avgör såklart.
Citera
2023-09-02, 12:09
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen

Det värsta man kan göra är att omge sig med ja-sägare, det kan köra vilket företag/organisation i botten på nolltid. För min del så är det alltid välkommet med kritik, förutsatt att den är saklig.

admin5
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in