Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnabar
Ja, eller narcissistiska drag. Psykopaterna, de renodlade, är oftast kriminella hela livet genom tror jag, och de orkar inte gå till samma jobb varenda dag, de söker spänning och parasiterar ofta på andra. Att jobba med persienner och mörkläggning tror jag knappast en psykopat skulle stå ut med under någon längre tid. Vad jag förstår har gm varit företagare inom samma bransch i nästan tjugo år, det är inte så posh, så jag lutar mer åt att gm är kraftigt personlighetsstörd.
Grova narcissister har problem med svartvitt tänkande, de skapar fiender i sin egen skalle, och så kör de stenhårt tills de förgjort sin fiende, antingen fysiskt eller mentalt. Här har gm prickat in "alla rätt" för narcissism, vilket inte förhindrar att han ovanpå det blivit psykotisk. Sjukligt paranoid kanske, trodde att barnen skulle tas ifrån honom.
Psykopater är INTE alltid kriminella hela livet och behöver INTE alltid hoppa runt på olika arbetsplatser.
Tvärt om så är det vanligt att psykopater når högre än många andra på karriärsstegen, pga att de inte drar sig för att trampa på andra.
Tyvärr tycks du mest sitta och gissa på hur personlighetsstörda är eller beter sig. Ganska meningslöst att gå i polemik med dig för du har tyvärr inte ens förmågan att ta reda på fakta utan gissar bara och hittar på hur personlighetsstörda människor är.
galningen i det här fallet visar även upp den fegheten psykopater har. De kan utsätta andra för vad som helst. Inga skrupler alls. Kommer det någon som visar orädsla, ställer dem mot väggen och kräver svar för deras handlingar blir de som små barn. Tom så händer det att de börjar tala som ett litet barn. Men så fort den som ifrågasatt psykopaten vänder ryggen till så fortsätter psykopaten sitt stalkande och lägger in en högre växel för att förstöra för offret.
Du gör dig löjlig med din okunskap.
Du får tycka hur synd om gärningsmannen som helst. Jag gör det inte och har inga som helst intentioner på att ändra min inställning.