Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-27, 17:38
Medlem
Jag har laddat ner några småspel från nätet och då behövde man ladda ned en programvara, vid detta tillfälle så slutade datorn fungera, jag har avinstallerat denna programvara, men problemet kvarstår.

Datorn laddar direkt in sportify, men då den håller på med det, så stannar inladdningen. Jag försöker gå in i webbläsaren men sidan laddas inte in. Det gör att jag går in i kontrollpanelen, och där stannar datorn helt av.

Vad kan det vara för fel på datorn?

Jag vill egentligen inte göra en företagsrebout då jag har programvara som kan vara svårtillgänglig,
Citera
2013-09-27, 17:48
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericus

Jag vill egentligen inte göra en företagsrebout då jag har programvara som kan vara svårtillgänglig,

Och detta menas med? Syftar du på en systemåterställning? Version på Windows?
Citera
2013-09-27, 17:52
Medlem
Jahadu det var en väldigt kryptisk och oklar förklaring av vad som hänt men det är aldrig fel att köra http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ samt http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ då de är de vanligaste och bästa som man brukar köra vid problem likt dina .

Gör en återställnings punkt först .
Senast redigerad av pchb 2013-09-27 kl. 17:58.
Citera
2013-09-27, 19:07
Medlem
lambdashipstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericus
Jag har laddat ner några småspel från nätet och då behövde man ladda ned en programvara, vid detta tillfälle så slutade datorn fungera, jag har avinstallerat denna programvara, men problemet kvarstår.

Datorn laddar direkt in sportify, men då den håller på med det, så stannar inladdningen. Jag försöker gå in i webbläsaren men sidan laddas inte in. Det gör att jag går in i kontrollpanelen, och där stannar datorn helt av.

Vad kan det vara för fel på datorn?

Den "programvara" du var tvungen att ladda ned, vilken var det? Var "småspelen" sådana som var sjyssta kopior eller pirat?

Vad är Sportify? Menar du Spotify?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in