2014-02-04, 12:09
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Visst är det ett spel, men IMO är han ändå en skithög Men sen vet jag inte om han faktiskt är en bra spelare? Det är inte meningen att vi tittare ska bli charmade då det inte är vi som röstar...

Vad ska man göra för att klassas som en bra spelare enligt dig? Att komma till final och top 4 är inte tillräckligt, eller?
Citera
2014-02-04, 12:47
Medlem
Inte så konstigt att de andra deltagarna avskyr Jeppe, han är den enda som inte verkar tro att PH är en enda stor dagisutflykt. Castingen har som vi redan konstaterat varit katastrof, vilket har bidragit till god stämning och inga direkta konflikter. Tjejerna är ju pinsamma när de beter sig som på hemmaplan med sina "bästa kompisar som jag aldrig skulle hugga i ryggen". Gaytobbe förstör hela konceptet kille/tjej då han är mer tjej än kille, i princip alla tjejer skulle välja tobbe framför de andra killarna pga att han är deras bögkompis som de kan snacka känslor med.

Få ordning på castingen och plocka in någon av föregående års producenter/produktionsledare så kan nog nästa säsong bli bra.
Citera
2014-02-04, 13:23
Medlem
Fy fan va tråkigt gårdagens avsnitt var. Tur att Jeppe (som är lååångt ifrån min favorit i ph) var med och förgyllde avsnittet något, annars hade jag somnat. Produktionen måste ta lärdom av detta nu inför casting 2014. För mycket konflikträdda personer och för lite spelare!
Citera
2014-02-04, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Fy fan va tråkigt gårdagens avsnitt var. Tur att Jeppe (som är lååångt ifrån min favorit i ph) var med och förgyllde avsnittet något, annars hade jag somnat. Produktionen måste ta lärdom av detta nu inför casting 2014. För mycket konflikträdda personer och för lite spelare!
Exakt! Kändes som Wild Kidz igår
Citera
2014-02-04, 14:10
Medlem
AgentHemligs avatar
Uselt avsnitt.

Tycker dock Jeppe gjorde rätt i att skicka hem Paulina. Hon var sjukt tråkig.
Han är ganska tråkig med, jag håller mest på Samir och Aina som jag gjrot från början - känns kul att de tagit sig så långt. Niklas gillade jag också.

Jeppe är så...meh. Lika meh som Anja, fast mer verbal.

Hoppas det blir lite drag på nästa säsong, men framförallt mindre jävla skåningar.

Jag tror de skulle tjäna på att casta fler lite äldre personer i åldrarna 25-35.
Citera
2014-02-04, 15:02
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig
Uselt avsnitt.

Hoppas det blir lite drag på nästa säsong, men framförallt mindre jävla skåningar.

Jag tror de skulle tjäna på att casta fler lite äldre personer i åldrarna 25-35.

Förstår inte riktigt hur du tänker där då skåningarna varit de enda som bjudit på drama (vilket det ska vara i Paradise hotel). Säga vad man vill om Jeppe och Emelie men de är ju de som blivit mest omdiskuterade. Jesper Fröjdh har med varit en av de bättre karaktärerna om man jämför med många andra. Däremot borde de sluta ha prideveckor och "bi"sexuella med. De har inte bjudit på något alls i det här programkonceptet.
Citera
2014-02-04, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Förstår inte riktigt hur du tänker där då skåningarna varit de enda som bjudit på drama (vilket det ska vara i Paradise hotel). Säga vad man vill om Jeppe och Emelie men de är ju de som blivit mest omdiskuterade. Jesper Fröjdh har med varit en av de bättre karaktärerna om man jämför med många andra. Däremot borde de sluta ha prideveckor och "bi"sexuella med. De har inte bjudit på något alls i det här programkonceptet.

Håller med, borde varit bättre drag med prideveckor och bi personer.
Citera
2014-02-04, 15:12
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Inget direkt bildbevis men bob marley tatueringen och tror jag sett nån instagram bild tidigt i tråden också, och hans resa till Jamaica känns ju ganska given för stoner.

Utgår bara från mig och mitt eget missbruk och känner igen mig i hans sätt att vara, psykologer måste älska att titta på Paradise då detta är som säkert en grundkurs för dom om hur människor beter sig i grupp.

Med det vill jag säga att jag tror inte Jeppe spelade ett helt spel utan han förstärkte bara sin personlighet och det som faller naturligt för honom ute i verkligheten blev ett vinnande koncept. Däremot tror jag han klarar sig väldigt bra ute i verkligheten för han har lite hela paketet och vill man komma nånstans i världen gäller det att gå över lik.

Jämför då också med t ex Morgan från en stark resa på kanal 5 som antagligen aldrig har rökt cannabis nånsin i sitt liv vem klarar sig bäst ute i världen?

Hans syster ska med till Jamaica, så det kanske är en familjeresa - men visst, de kanske röker tillsammans.

http://instagram.com/p/j6rsugki2Z/
Citera
2014-02-04, 15:36
Medlem
Citera
2014-02-04, 15:50
Medlem
Ankanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saulhodson
Tack för länken men lär dig använda spoiler ditt jävla blockmongo.

Ser f.ö. fram emot avsnittet imorgon, lär bli massa intriger!
Citera
2014-02-04, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hans syster ska med till Jamaica, så det kanske är en familjeresa - men visst, de kanske röker tillsammans.

http://instagram.com/p/j6rsugki2Z/

Kan nämna att hans systers hund heter...........spliff.
Citera
2014-02-04, 16:07
Medlem
zorb89s avatar
Jeppe fyllesnackar i baren
"Om 2 dar pratar jag med pau och si si yeah yeah, hon går på allt.."

Helt skev den här människan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto